کد خبر : 29298 / /
/

بیوگرافی جواد عزتی

عکسی از جواد عزتی در کنار امیر جعفری و یک هنرمند خارجی در فضای مجازی منتشر شدهاست که حواشی زیادی در پی داشته است.

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر خوب و توانمند کشور است. جواد عزتی با بازی در نقش های متفاوت توانایی خودش را در عرصه بازیگری ثابت کرده است. همسر جواد عزتی بازیگر و تهیه کننده است. جواد عزتی و همسرش 11 سال است زندگی مشترک دارند. در ادامه عکس منتشر شده از همسر جواد عزتی راببینید.

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.