کد خبر : 28755 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران مرد ایرانی

تصویر شک برانگیز از مهران رجبی | مهران رجبی تغییر جنسیت داد؟

به تازگی تصویری از مهران رجبی در برخی از صفحات منتشر شده است که او را با چهره ای متفاوت و به نوعی شک برانگیز نشان میدهد.

تصویر شک برانگیز از مهران رجبی | مهران رجبی تغییر جنسیت داد؟

این روزها عکسی از مهران رجبی با شکل و شمایل زنانه در فضای مجازی منتشر شده و شایعات تغییر جنسیت بازیگر سریال سه در چهار را به راه انداخته است که صحت ندارد، این تصویر مهران رجبی بازیگر تلویزیون و سینمای ایران که به قول خودش در همه کانال ها به جز کانال کولر حضور دارد، مربوط به ایفای نقش در یکی از فیلم هایش می باشد. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر نمناک عکس بامزه مهران رجبی در قامت یک بانو در فیلم آخر خلاف را منتشر کرده ایم.

مهران رجبی

بیوگرافی مختصر مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 دی 1340 است. او اولین حضور در جلوی دوربین را در سال 1376 در مجموعه تلویزیونی بچه‌های مدرسه همت تجربه کرد و در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

فیلم های مهران رجبی

مهران رجبی در آثاری چون رکر، طبقه یک و نیم، وضعیت زرد، خوشنام، آزادی مشروط، ساخت ایران، جوکر، شب های مافیا، گلشیفته، اسپینجر، معراجی ها، دردسرهای عظیم، بیدار شو آرزو، خانه‌ای روی آب، از کنار هم می‌گذریم، دزد و پلیس، روزگار غریب و... ایفای نقش نموده است.

آقای بازیگر قبل از بازیگر شدن معلم بوده و در سال 1369 با همسرش کارمند آموزش و پرورش ازدواج نمود و حالا ثمره این زندگی دو دختر بنام «زهرا» و «سارا» و یک پسر بنام «علیرضا» است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.