کد خبر : 27773 / /
/

آبروریزی جدید ملیکا شریفی نیا با لباس هایش | لاغری وحشتناک ملیکا شریفی نیا برای چیست؟

به تازگی عکسی از ملیکا شریفی نیا در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

آبروریزی جدید ملیکا شریفی نیا با لباس هایش | لاغری وحشتناک ملیکا شریفی نیا برای چیست؟

ملیکا شریفی نیا دختر کوچک خانواده هنرمند محمدرضا شریفی نیا میباشد. خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا، مهراوه شریفی نیا نیز بازیگر موفق سینما و تلوزیون ایران است. ملیکا شریفی نیا از کودکی هنر راشروع کرده است. ملیکا شریفی نیا یک ازدواج ناموفق داشته است، و شایعه ای مبنی بر ازدواج ملیکا شریفی نیا با عموپورنگ( داریوش فرضیایی پخش شد که، ملیکا شریفی نیا آن را تکذیب کرد.

ملیکا شریفی نیا فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد و به واسطه شغل پدر، مادر و خواهر بزرگترش مهراوه شریفی نیا از همان دوران کودکی در این عرصه فعالیت داشته است. در ادامه این بخش می توانید با بیوگرافی ملیکا شریفی نیا آشنا شوید و نظاره گر تصاویر شخصی و خانوادگی وی باشید.

بیوگرافی ملیکا شریفی

ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۶۵ در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد و علاوه بر حضور فعال در عرصه بازیگری، در زمینه های دیگر همچون تصویرسازی کتاب، ساخت آثار حجمی، عکاسی و گرافیک نیز فعالیت جدی دارد.

شروع فعالیت ملیکا شریفی نیا در سن ۳ سالگی بوده است، اما نخستین تجربه بازی وی در سینما در سن ۵ سالگی می باشد و او در سال ۱۳۷۰ در فیلمی به کارگردانی شهرام اسدی تحت عنوان «اوینار» جلوی دوربین رفت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.