کد خبر : 26730 / /
/

نرگس محمدی | نرگس محمدی بازیگر | نرگس محمدی و همسرش

عکس خبرساز از نرگس محمدی در خارج | عکسی از نرگس محمدی در خارج از کشور که نمی خواست دیده بشه +عکس جنجالی

نرگس محمدی عکسی از خود در کنار همسرش علی اوجی در خارج از کشور منتشر کرد. نکته شائبه برانگیز این عکس که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، احتمال بارداری نرگس محمدی است.

عکس خبرساز از نرگس محمدی در خارج | عکسی از نرگس محمدی در خارج از کشور که نمی خواست دیده بشه +عکس جنجالی

نرگس محمدی متولد فروردین ۱۳۶۲ در تهران است.نرگس محمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.عشق و حال مجردی نرگس محمدی بدون شوهرش با بازی در سریال ستایش به شهرت دست یافت.نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگر یشد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد

خانواده و اصالت نرگس محمدی

خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی چگونه مشهور شد؟

او با شکرت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. در ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرده و با بازی در فیلم ریسمان باز وارد دنیای سینما شد، او سپس با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا استعداد بازیگری خودش را نشان داد و سپس برای نقش اول سریال ستایش انتخاب شد.

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی

سالگرد ازدواج نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست.

نرگس محمدی و ماجرای دعوا در جام جهانی (برزیل)

خانم محمدی یک بازیگر پرحاشیه است، او در کلام خود بسیار صادق و بی ریا است و البته شخصیتی پر از انرژی دارد. حضور خانم نرگس محمدی در مصاحبه ها همیشه با حواشی همراه است، اما بزرگترین آنها مربوط به ماجرای سفر او به برزیل برای تماشای بازی ایران در جام جهانی بود، او با سام درخشانی درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود که در فضای مجازی جنجال بزرگی به راه انداخت.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و مادرش

مادر نرگس محمدی می‌گوید: «من از نرگس در مورد کارهای خانه راضی‌ام. نرگس تنها دوست من بوده و همیشه در کنار من حضور داشته، البته این چند ساله به دلیل مشغله کاری کمی، در انجام کارهای منزل تنبل شده که آن را هم می‌گذاریم به حساب مشغله کاری‌اش، گرچه باید بگویم نرگس بهترین دوست من است!(باخنده) البته تصورتان این نباشد که من بین بچه‌ها فرق می‌‌گذارم، به این دلیل که نرگس بیشتر در کنار من است. نرگس خانم هم می‌گوید: «مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی است که خداوند به بنده‌هایش مرحمت می‌کند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است که با تمام وجود دوستش دارم...»

فعالیت بازیگری نرگس محمدی

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

نرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.