کد خبر : 24770 / /
/

شایعه عجیب درباره طلاق نیکبخت واحدی | طعنه عجیب همسر نیکبخت به فالوئرهایش

همسر علی رضا واحدی نیکبخت با منتشر کردن تصویری عجیب از خودش و مطلبی کنایه آمیز دنبال کنندگانش را متعجب کرده است.

شایعه عجیب درباره طلاق نیکبخت واحدی | طعنه عجیب همسر نیکبخت به فالوئرهایش

واحدی نیکبخت و همسرش این روزها سعی دارند با انتشار تصاویر مشترک و عاشقانه شان ماجرای شایعه جدایی شان را به کلی از خاطر مخاطبین فوتبال پاک کنند.

در روزهای پیشین بود که بعضی رسانه ها و کاربران زمزمه هایی مبنی بر جدایی این زوج پرحاشیه را مطرح کردند.

ادعایی که دلیل اصلی اش را فعالیت های مشکوک و مبهم نیکبخت و همسرش دانسته بودند.

نیکبخت واحدی

در همین رابطه همسر نیکبخت به تازگی تصویری از خودش در زمین تنیس منتشر کرده و با زبانی پر از طعنه به دنبال کنندگانش توصیه هایی را گوشزد کرده است.

این فعالیت مونا نیکبخت واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. اما اغلب کاربران معتقدند اشاره همسر نیکبخت به رسانه هایی است که ادعای طلاق آنها را بر سر زبان ها انداخته بودند.

بیوگرافی علی رضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است. همسر جدید او آرایشگر می باشد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.