کد خبر : 23892 / /
/

کادو عجیب مجری معروف به لیندا کیانی | لیندا کیانی برنامه زنده را ترک کرد

به تازگی فیلمی از لیندا کیانی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

کادو عجیب مجری معروف به لیندا کیانی | لیندا کیانی برنامه زنده را ترک کرد

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. لیندا کیانی جز آن دسته از بازیگران زنی است که از حاشیه دوری میکند. لیندا کیانی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده و 4 برادر و یک خواهر دارد. تحصیلات لیندا کیانی در رشته فلسفه بوده است. محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان نخستین معلمان لیندا کیانی برای ورود به عرصه بازیگری بودند.

لیندا کیانی بازیگر بی حاشیه ای است که امسال سال موفقی را شروع کرد . حضور در فستیوال کن برای او تجربه ای به یاد ماندنی بود که با استایل های رسمی و بدون ریسک از انتقادها به نوع پوشش دور ماند.

احساس انزجار خانم ها از حشره سوسک بر کسی پوشیده نیست. خانم بازیگر که در یک برنامه تلویزیونی حضور داشت برای انتخاب جایزه خود سه جعبه پیش رو داشت که یکی از آنها سوسک پلاستیکی بود.

ترس از سوسک به نوعی ترس شدید، مداوم و غیر منطقی از هر سوسک گفته می‌شود؛ فرد مبتلا به فوبیا در مواجهه با منبع ترس خود، واکنش‌های شدید نشان می‌دهد. در این نوع فوبیا، فرد حتی با دیدن عکس و نقاشی سوسک و یا تصور کردن آن در ذهن خود دچار اضطراب و استرس می‌شود. ممکن است از موقعیت ترس‌آور فرار کند و یا علائم و نشانه‌های فیزیکی مانند تپش قلب، شوکه شدن و خشک شدن بدن، تعریق و لرزش بدن در او بروز پیدا کنند. اما علت ابتلا به این اختلال چیست؟ چرا برخی افراد از حیوانات می‌ترسند؟ آگاهی دقیق از نشانه‌ها و علل ریشه‌ای به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با ترس‌های خود کنار بیایید و به درمان آن‌ها بپردازید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.