کد خبر : 14935 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران ایرانی

عکس ممنوعه امیرحسین آرمان در باشگاه بدنسازی!/لو رفتن خالکوبی خجالت آور آقای بازیگر در این عکس!

امیرحسین آرمان این عکس را منتشر کرد.

عکس ممنوعه امیرحسین آرمان در باشگاه بدنسازی!/لو رفتن خالکوبی خجالت آور آقای بازیگر در این عکس!

امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ تهران است. امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.امیرحسین آرمان اولین تجربه بازیگری اش به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی بود. امیرحسین آرمان مجرد است. آخرین خبرهای مربوط به امیرحسین آرمان را در سایت خبرآزاد بخوانید.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده‌های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت‌های هنری وی به چشم می‌خورد، می‌گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می‌گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه‌ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. امیرحسین آرمان را با چهره‌ای آرام بر پرده سینما‌ها می‌شناسیم.

چهره‌ای آرام برخلاف صدایش که پر از شور است وجوانی، شور و اشتیاقی که نوید روزهای روشن را می‌دهد، روزهای روشنی که نقش آفرینی‌های همین اولین‌های راهش خبر از موفقیت آینده را می‌دهد. صدایش از پس فاصله به گوش می‌رسد، فاصله‌ای دور از پایتخت، جایی حوالی شهر لاهیجان، همان جایی که برای بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» آخرین کار حسینعلی لیالستانی رفته است.

آغاز کار امیرحسین آرمان

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.

بازیگر نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم کیمیا این روزها در حال هنرنمایی در نقش کیوان در سریال پریا است.

امیرحسین آرمان در سریال پریا

امیرحسین آرمان

پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد. سریال پریا در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

امیرحسین آرمان در فیلم در امتداد شهر

امیرحسین آرمان

در پی سرقت از یک جواهرفروشی، محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران به گروگان گرفته می شود. از این پس قصه های موازی آدم هایی را می بینیم که هر یک درگیر ماجراهایی خاص هستند…در امتداد شهر فیلمی به کارگردانی علی عطشانی، نویسندگی امیرعلی محسنین و تهیه کنندگی محسن طباطبایی پور ساخته سال 1389 است.

امیرحسین آرمان بازیگر جوان که در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد سال گذشته قطعه ای اجرا کرده که این قطعه "مثل یک خواب" نام دارد.

قسمتی از مصاحبه ی امیر حسین آرمان

امیرحسین آرمان [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ازچه سالی وچه شد که نام امیرحسین آرمان میان نام بازیگران نام آشنای کشور قرار گرفت؟

امیرحسین آرمان: سال1381 بود. با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم.

آموختن آکادمیک بازیگری چقدر در موفق بودن یک بازیگر مؤثراست؟

امیرحسین آرمان: کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است.

 بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است.داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد.

امیرحسین آرمان درحالی از تکنیک‌های آموزشی بازیگری می‌گوید که معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که درنهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید. رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود.

وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرید چگونه غرق نقشی می‌شوید که شما نیست ولی چنان ساده برخورد می‌کنید که گویی شما همانی هستید که در فیلم است؟

امیرحسین آرمان: باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و... درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند.

 مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و ازچه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است.

فیلم های امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

1396دشمن زن

1395نهنگ عنبر 2

1394آنها

1393خبر خاصی نیست

1393داره صبح میشه

1393شیفت شب

1392نازنین

1391بشارت به یک شهروند هزاره سوم

1391ساکن خانه چوبی

1390دوباره باهم

13٨٩من مادر هستم

1389برف روی شیروانی داغ

1389در امتداد شهر

1388بیداری رؤیاها

1388یه حبه قند

1387امشب شب مهتابه

1386صد سال به این سالها

1385هدف اصلی

1383ازدواج به سبک ایرانی

کارهای تلویزیونی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

1391–1392کلاه پهلوی

1392سرزمین کهن

1392پیدا و پنهان

1392زخم

1394کیمیا

1395پریا

1396مرز خوشبختی

***بانوی عمارت

امیرحسین آرمان در نمایش خانگی

1397 ممنوعه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.