کد خبر : 14249 / /
/

علت طلاق لادن طباطبایی بعد از سالها لو رفت!

لادن طباطبایی بعد از طلاق از همسر اولش با سعید تهرانی فیلمساز معروف ازدواج کرد و از او صاحب یک فرزند بنام سها شد ولی این ازدواج نیز مدت زیادی دوام نداشت.

علت طلاق لادن طباطبایی بعد از سالها لو رفت!

لادن طباطبایی بازیگر مطر و سرشناس در یکی از مصاحبه هایش از دلیل جنجالی طلاقش از همسر دومش پرده برداشت.

لادن طباطبایی دو بار ازدواج کرده و جدا شده است . ابتدا در 18 سالگی با پسر عمه اش که به نام آقای نیلچی ازدواج کرد و در ترم دوم دانشگاه صاحب یک فرزند پسر بنام شاهین شد ، بعد از طلاق با سعید تهرانی فیلمساز معروف ازدواج کرد و از او صاحب یک فرزند بنام سها شد.

اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد.

بیماری سها تا مدت ها برای خانواده مبهم بود به همین خاطر طبق افشاگری سعید تهرانی ، همسرش لادن طباطبایی به علت عدم آگاهی از بیماری اوتیسم دخترش را گاهی بخاطر رفتار های که ناشی از بیماری اش بوده کتک می زده است.

تا اینکه سال 91 خانوم طباطبایی دوره های این بیماری را در آمریکا گذراند و متوجه شد فرزندش به بیماری سختی مبتلاست.

“من گناهکارم ، چون سالها سکوت کردم ، چون توهین و تحقیر شنیدم و آبروداری کردم ، چون خواستم زندگی و آرامش تو را حفظ کنم. حقارت ها و تهمت هایی را تحمل کردم که هیچ انسان باشرافتی تاب نمی آورد.

کسی که 17 سال عاشقانه دوست داشتم ، به ناجوانمردانه ترین روش ها مرا خرد کرد ، غیراز حقوق قانونی خود هر راه و بیراهی را بکار گرفت : بازوان ستبر و بی سیم و موتور و ژست های پلیس مخفی و مرموز … تهدید و ارعاب من و خانواده ام…. سکوت کردم. /وقت صبح

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.