کد خبر : 11978 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

مریم کاویانی کنار مرد ناشناس با تیپ اروپایی همه را غافلگیر کرد +عکس جنجالی

مریم کاویانی این عکس را منتشر کرد.

مریم کاویانی کنار مرد ناشناس با تیپ اروپایی همه را غافلگیر کرد +عکس جنجالی

مریم کاویانی در سال 1349 در اهواز متولد شد. مریم کاویانی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد.پدر و مادر مریم کاویانی متولد بابل هستند و در یک خانواده 4 نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می کند. شغل اصلی مریم کاویانی پرستاری بوده است. مریم کاویانی در سال 1381 بازیگری را آغاز کرد.

مریم کاویانی

اولین کار او یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت.

اما با مجموعه او یک فرشته بود کار علیرضا افخمی که در رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید. او یک فرشته بود که ماه رمضان سه سال پیش (84) از شبکه دوم پخش شد و او در نقش همسر حسن جوهرچی ایفای نقش کرد.

مریم کاویانی در چند سال اخیر بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرد. بازی خوبش در سریالهای به دنیا بگویید بایستد، روز رفتن، شکرانه، خط شکن و روزگار قریب و فاصله ها باعث شد بیننده تلویزیونی با چهره او آشنا شود.

در سریال فاصله ها در نقش مرضیه که خواهر محسن است به زیبایی به ایفای نقش پرداخت.

مریم کاویانی

فیلم شناسی مریم کاویانی

سینمایی

    نیمکت (1395)

    شاید یک معجزه (1393)

    معراجی ها (1392)

    دلتنگی های عاشقانه (1391)

    رسوایی (1391)

    یکی برای همه (1390)

    اخراجی ها 3 (1389)

    پایان نامه (1389)

    زمهریر (1388)

    بیداری (1387)

    پوسته (1387)

    مانا (1387)

    مخمصه (1386)

    پایان راه (1385)

    ستایش (1385)

    هوو (1384)

    اسپاگتی در هشت دقیقه (1383)

 

مریم کاویانیتلویزیونی

       در قصه ها زندگی می کنند (1395، داود بیدل)

    زمستان گرم (1393)

    معراجی ها (1393)

    مدینه (1393)

    ویلای من (1391)

    فاصله ها (1390)

    دارا و ندار (1389)

    پنجمین خورشید (1388)

    روزگار قریب (1387)

    خط شکن (1386)

    شکرانه (1386)

    به دنیا بگویید بایستد (1385)

    زیر زمین (1385)

    روز رفتن (1384)

    راه شب (1383)

    او یک فرشته بود (1382)

مریم کاویانی

طلاق مریم کاویانی از شوهر سیاستمدارش

اخیرا شایعاتی درباره طلاق مریم کاویانی و همسر دومش در فضای مجازی منتشر شده است که دلایلی وجود دارد که حاکی از واقعی بودن این ماجرا است.

مریم کاویانی بازیگر آرام سینما و تلویزیون، سالها یکی از بی حاشیه ترین چهره های هنری محسوب میشد، که خبر ازدواج مجددش با فردی شناخته شده در سال 1398 به موضوع داغ آن روزها تبدیل شد. اما انگار این ازدواج نیز دوامی نداشته و به تازگی شایعه جدایی اش در فضای مجازی بالا گرفته است.

حدودا دو سال قبل، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری 23 ساله است اشاره کرده بود ولی خبر ازدواج دومش با رامین مهمانپرست دیپلمات و سفیر ایران در لهستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

رامین مهمانپرست (زاده تیر ۱۳۳۹ - تهران) سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر فعلی ایران در لهستان و لیتوانی است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

مریم کاویانی [کلیک و کشیدن برای جابجایی] بررسی شایعه جدایی مریم کاویانی

اخیرا اخباری مبنی بر طلاق مریم کاویانی و همسرش در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده که درستی آن از طرف آنان تایید یا تکذیب نشده است.

اما این شایعات بعد از پست اینستاگرامی این بازیگر آغاز شد!

ماجرا از این قرار است که بعد از ابتلای مریم کاویانی به کرونا، صحبت های او در پست و استوری اینستاگرام اش حکایت از تنها زندگی کردن این بازیگر دارد. او مستقیما به موضوع جدایی از همسرش اشاره نکرده اما حذف عکس های دونفره از پیج شخصی اش این احتمال را بالا برده است.  در ضمن این بازیگر و رامین مهمانپرست همدیگر را نیز آنفالو کرده اند.

مریم کاویانی

مریم کاویانی از تجربه عجیب کرونایش می گوید

او در لایوی اینستاگرامی در صفحه شخصی اش گفته است: «با مثبت شدن تست کرونا، من شانس آوردم که تنها زندگی می کردم! پسرم پیشم نبود و مادرم در منزل خودشان بودند و این تنها بودن من باعث شد آسیب به اطرافیانم نزنم»

خبرگزاری رکنا از قول همسرش نوشته است: "رامین مهمان پرست در گفتگویی سختی های زندگی یک سیاستمدار را ذکر کرد و گفت دنیای سیاست از محدودیت ها و چهارچوب هایی برخودار است اما دنیای هنر آزادی های بیشتری دارد."

همانطور که گفته شد تا کنون هیچ یک از این دو نفر به این شایعه واکنش رسمی نشان نداده اند، اما با کنار هم گذاشتن این شواهد، احتمال می رود خبر طلاق این بازیگر از همسر دیپلماتش واقعیت داشته باشد.

مریم کاویانی کارشناسی ارشد پرستاری دارد و پیش از آغاز بازیگری به عنوان پرستار به فعالیت می پرداخت و پس از ورود به دنیای بازیگری از پرستاری کناره گیری کرد. این خانم بازیگر درسال ۱۳۸۴ با حضور در سریال رمضانی «او یک فرشته بود» در دنیای بازیگری مطرح شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار