کد خبر : 10683 / /
/

ترفند افزایش فالوور برای پیج های خصوصی

ترفند افزایش فالوور برای پیج های خصوصی

همانطور که می دانید اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. پس برای افرادی که کسب کار اینترنتی دارند، فعالیت این شبکه برای آن ها بسیار پر اهمیت است. بنابراین بایستی با روش های تبلیغاتی مختلف وارد عمل شد. در اینستاگرام استراتژی های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد که در این مقاله شمارا با ترفند افزایش فالوور برای پیج های خصوصی آشنا می کنیم.

نویسنده این مقاله می خواهد شمارا به اهداف خود نزدیک تر کند. پس این مقاله را تا انتها با دقت بیشتر بخوانید.

یک ترفند تبلیغاتی برای افزایش فالوور پیج خصوصی

یکی از حقه هایی که پیج های پرفروش اینستاگرام یا فالوور بالا از آن استفاده می کنند را به صورت واضح و مرحله به مرحله بیان کرده ایم.

۱- خرید فالوور با کیفیت

در ابتدای کار ادمین این پیج ها دست به خرید فالوور از سایت های معتبر مانند: ویوا فالوور می‌زنند. (حدودا 10K الی 100K)

نکته مهم: اگر منطقی باشید متوجه میشوید که فالوور واقعی اصلا قابل فروش نیست و در این مقاله می دانیم که داریم فالوور فیک می خریم.

نکته دوم: در هنگام خرید فالوور باید دقت داشته باشید که فالوور ها ریزش نداشته باشند و پروفایل ایرانی داشته باشند و مشکلی برای سلامت پیج نداشته باشد.

نکته سوم: یک سایت معتبر برای خرید خدمات اینستاگرام معرفی شده.

۲- محتوا گذاری در پیج

این ادمین ها شروع به محتوا گذاری در پیج می‌کنند و تمام محصولات را در پیج پست می‌کنند.

۳- طراحی بنر تبلیغاتی

ادمین شروع به طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای با استراتژی کنجکاو سازی می کند و به پیج های معتبر تبلیغات می‌دهد.

۴- طراحی ظاهر پیج

زمانی که پیج شما در حالت خصوصی قرار می گیرد مخاطب تنها تصویر پروفایل و بایو پیج شما مشاهده میکند. که باید بهترین تصویر و بهترین متن معرفی را در بایو قرار دهید.

۵- خصوصی کردن پیج

در هنگام تبلیغات پیج خود را به حالت خصوصی تغییر می‌دهند به اصطلاح (پرایوت) می‌کنند. مخاطبان هنگام وارد شدن به پیج (عکس پروفایل، بایو و تعداد فالوور را مشاهده می کنند که تعداد فالوور چندین برابر اعتماد و نظر مخاطب را جذب می کند و سریع دست به فالووی پیج می‌زند.

مزایای تبلیغات برای پیج های خصوصی

بسیاری افرادی که مقاله را می خوانند خود نیز در روند تبلیغات پیج خصوصی قرار گرفته اند. همچنین مزایای دیگری وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

اولین دلیل: نگه داشتن فالوو ها می باشد. 10 درصد پس از افراد 24 ساعت پس از فالوو کردن پیج دست به آنفالوو کردن می زند. اما پیج های خصوصی در هنگام آنفالوو کردن با یک پیغام از طرف اینستاگرام مواجه می شوند که تا حدودی جلوی آنفالو کردن را می گیرد.

دلیل دوم: پرایوت شدن نوعی حس مرموز بودن نیز ایجاد می‌کند، چرا که بیو یا تبلیغی که از آن صفحه در صفحه‌ای دیگر می‌بینید برای‌تان جالب بوده و از همین رو دوست دارید محتویات درون آن پیج را هم مشاهده کنید.

بعد از تبلیغات چه کنیم؟

24 ساعت بعد از تبلیغات مجددا می توانید پیج را به حالت عمومی و بعد به حالت بیزینسی برگردانید.

شما فقط در هنگام تبلیغات باید پیج را پرایوت کنید زیرا پس از جذب انبوه فالوور نیاز دارید که پست های شما در اکسپلور دیده شود و مخاطبان شروع به اشتراک گذاری آن ها کنند.

کلام آخر

خرید فالوور ایرانی به تنهایی کافی نمی باشد و در کنار آن بایستی از روش های تبلیغاتی متنوع و ترفند های اینستاگرامی استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از روش های مارکتینگ اینستاگرام به پیج سامان گودینی سری بزنید و از محتوا های آموزشی و مشاوره به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.