کد خبر : 24852 / /
/

سهام عدالت | سود سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت

خبر خوب برای نوزاد داران | با شناسنامه فرزند متولد 1400 یا 1401، سهام عدالت دریافت کنید! + جزئیات

سهام عدالت بر اساس گفته سخنگوی دولت به نوزادان تعلق خواهد گرفت!

خبر خوب برای نوزاد داران | با شناسنامه فرزند متولد 1400 یا 1401، سهام عدالت دریافت کنید! + جزئیات

اما شرایط دریافت و بازپرداخت وام سهام عدالت چیست و به کدام یک از سهامداران اختصاص می‌یابد؟جاماندگان دریافت سهام عدالت منتظر اعلام خبر رسمی از سوی دولت و مجلس هستند تا بتوانند برگه های سهام عدالت خود را دریافت کنند.برای آزادسازی سهام عدالت دو گزینه مدیریت مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد. ثبت‌نام سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ کلید خورد و این پروسه تا پایان سال ۱۳۹۴ به ایستگاه آخر رسیدآخرین اخبار سهام عدالت را با هم در سایت خبر آزاد می خوانیم.

سهام عدالت برای نوزادان

پرداخت سهام عدالت به نوزادان خبری است که بهادری جهرمی چند روز پیش اعلام کرد. به گفته او متولدان سال ۱۴۰۰، یک میلیون تومان و به متولدان ۱۴۰۱، یک و نیم تومان سهام عدالت تعلق می‌گیرد.

به گفته سخنگوی دولت، واگذاری سهام عدالت به نوزادان در راستای قانون حمایت از فرزندآوری در خانوارهاست. این قانون مشخص کرده که سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱، از سبد صندوق‌های سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

اما واگذاری سهام عدالت به نوزادان تنها مربوط به متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیست و گویا قرار است این سهام در سال‌های آینده هم، به نوزادان تازه متولد شده پرداخت شود و مبلغ آن سالانه بر اساس تورم بیشتر می ‌شود. دلیل اختلاف ۵۰۰ هزار تومان سهام عدالت متولدین امسال با متولدین سال گذشته هم محاسبه نرخ تورم است و چون تورم امسال رشد کرده، سهام عدالتی هم که به این افراد داده می ‌شود، متفاوت است.

آنچه درباره واگذاری سهام عدالت برای کودکان عنوان شده، تنها اعلام مبلغ این سهام است و هنوز هیچ جزئیاتی درباره ثبت‌ نام سهام عدالت مطرح نشده است. اینکه افراد برای دریافت این سهام باید به کجا مراجعه کنند و چه مدارکی را همراه داشته باشند، هنوز مشخص نشده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.