کد خبر : 23531 / /
/

نحوه اجرا طرح آزمایشی کالا برگ الکترونیک در استان قزوین مشخص شد + جزئیات

قزوین – فرماندار آبیک نحوه اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در آبیک را تشریح کرد.

نحوه اجرا طرح آزمایشی کالا برگ الکترونیک در استان قزوین مشخص شد + جزئیات

به گزارش خبر آزاد، حامد فتوحی ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به قرار گرفتن آبیک به‌عنوان پایلوت کشوری طرح کالابرگ الکترونیکی نحوه اجرای این طرح را تشریح کرد.

وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به ازای هر نفر مشمول دریافت یارانه، ۲۰۰ هزار و ۸۰۰ تومان به‌صورت اعتباری در کارت بانکی سرپرست خانوار است که قابل دریافت نیست و فقط می‌توان نسبت به خرید ۶ قلم کالای یارانه‌ای اقدام کرد.

فرماندار آبیک عنوان کرد: قیمت ۶ قلم کالای یارانه‌ای تعیین شده برای دهک‌های مشمول یارانه به نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ محاسبه شده و افراد بومی شهرستان آبیک با پیش‌شماره کد ملی ۵۰۸ می‌توانند با همراه داشتن کارت بانکی سرپرست خانوار که پول یارانه در آن واریز می‌شده است و کارت ملی به فروشگاه‌های آبیک مراجعه و از اعتبار یارانه‌ای خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این طرح از روز سه‌شنبه به‌طور آزمایشی تنها در آبیک شروع‌شده و شامل کالاهای مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شیر، پنیر و ماکارونی می‌شود.

فتوحی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به حل مشکل آب شرب آبیک اظهار کرد: امروز آب شرب طالقان باکیفیت‌ترین آب است و مردم بعد از سال‌ها آب شرب باکیفیت را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه میزان آب شرب تخصیص داده شده به آبیک پاسخگوی نیاز مردم این شهر است، افزود: به مردم قول می‌دهیم هیچ‌گونه آب مسئله‌داری به آب شرب اضافه نخواهد شد.

فرماندار آبیک با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهرستان تصریح کرد: پل روگذر خاکعلی در هفته دولت افتتاح خواهد شد و پل روگذر قشلاق نیز تا نیمه مرداد به بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های مسکن ملی تأمین زیرساخت‌ها اولویت شهرستان است، ادامه داد: تا به امروز چهارصد نفر آورده اولیه را دارند و ۲۴۰ واحد نیز پیش‌پروانه گرفته است.

فتوحی اضافه کرد: در انتصاب مدیران فارغ از نگاه سیاسی به دنبال جذب مدیرانی با کارنامه درخشان هستم و معتقدیم مدیر کارآمد اجازه کارشکنی به افراد فرصت‌طلب و سودجو نخواهد داد.

وی در پایان یادآور شد: مجموع اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی در سال ۱۴۰۱ در سطح شهرستان بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.