کد خبر : 4054 / /
/

ماشین لاکچری مهدی قائدی سوژه کاربران شد+عکس لو رفته

در این عکس مهدی قائدی و همسر جوانش را در ماشین لوکسش می بینید

ماشین لاکچری مهدی قائدی سوژه کاربران شد+عکس لو رفته

مهدی قایدی در مصاحبه ای اینطور گفته بود که از کودکی استقلابی بوده است و به این تیم علاقه داشته است و آرزوی بازی در این تیم را در سر داشته تا این که در هفدهم تیرماه سال ۱۳۹۶ پس از عملکردی درخشان در تیم ایرانجوان بوشهر، طی یک قرارداد ۵ ساله به خدمت تیم اصلی استقلال در می آید و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را با استقلال کسب می کند.

نیمار ایران:

بسیاری از هواداران او را نیمار ایران می دانند و به دلیل تکنیکی که دارد این لقب را برای او انتخاب کرده اند. البته خود او نیز در مصاحبه ای نیز گفته بود که الگو اش در فوتبال نیمار است و دوست دارد تا شبیه او بازی کند.

مهدی قایدی خیلی زودتر نسبت به دیگر بازیکنان فوتبالی تصمیم به ازدواج رسمی می گیرد. این تصمیم شاید تحت الشاع حواشی باشد که از هک شدن صفحه اینستاگرام او و فاش شدن دایرکت هایش برگرفته باشد.

او در سن ۲۱ سالگی با خانمی به نام ستاره معصومی که از خودس هفت سال بزرگتر است ازدواج می کند تا شاید حواشی کمتری متوجه اش باشد.

مهدی قائدی

copied

پرسش و پاسخ

  • مهدی قائدی چند سالش هست؟
    مهدی قائدی متولد 1377 هست
  • مهدی قائدی متاهل هست؟
    بله مهدی قائدی متاهل هست
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.