کد خبر : 4038 / /
/

همسر اول فرهاد مجیدی درباره اختلافشان افشاگری کرد

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد.

همسر اول فرهاد مجیدی درباره اختلافشان افشاگری کرد

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. وی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

از باشگاه ها تا خداحافظی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از 8 ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

در تیم های باشگاهی راپیدوین اتریش و العین امارات  و بهمن کرج و الوصل امارات و الغزافه قطر و الاهلی امارات و النصر امارات نیز توپ زده است.

copied

پرسش و پاسخ

  • فرهاد مجیدی متولد چه سالی بود؟
    فرهاد مجیدی متولد1355 هست
  • فرهاد مجیدی مجرد است؟
    بله فرهاد مجیدی از همسر دوم خود جداشده و مجرد هست
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.