کد خبر : 238 / /
/

واکنش کاپیتان تیم پرسپولیس به حرف‌های فکری+جزییات

محمد پنجعلی می‌گوید اگر محمود فکری به جای متلک گفتن دنبال رفع نقاط ضعف تیمش باشد، قطعا نتایج بهتری خواهد گرفت.

واکنش کاپیتان تیم پرسپولیس به حرف‌های فکری+جزییات

محمود فکری ساعتی پیش در مصاحبه با خبرنگاران ضمن "پیروزی" خواندن تیم "پرسپولیس" به طور تلویحی از حمایت مسئولان نظام از باشگاه رقیب سخن گفت. محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس نسبت به این اظهارات جنجالی سرمربی استقلال واکنش نشان داد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره متلک پراکنی محمود فکری می گوید: من فکر می کنم محمود فکری که یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال بود و حالا هم در کسوت مربیگری تیم محبوبش قرار گرفته، شرایط خیلی سختی را پشت سر می گذارد اما به عنوان یک دوست به او توصیه می کنم که به جای متلک پراکنی به پرسپولیس تمرکزش را روی نقاط ضعف تیم خودش بگذارد. در این صورت شک نداشته باشید نتیجه بهتری خواهد گرفت.

پنجعلی با اشاره به وقایع تاریخی که نشان می دهد پرسپولیس هیچ گاه مورد حمایت ویژه ای از سوی مسئولان نظام یا فدراسیون فوتبال نبوده است، یادآور می شود: از اینکه ایشان "پرسپولیس" را "پیروزی" خطاب کرده یا در حرف هایش به نوعی از حمایت مسئولان نظام از پرسپولیس صحبت کرده تعجب می کنم. این اظهارات زیبنده نیست. اتفاقا اگر پای چنین حرف هایی به میان کشیده شود این ما پرسپولیسی ها هستیم که در مقام شاکی قرار می گیریم. در امجدیه در دیداری که مرحوم دانایی فر داور دربی بود دعوا شد. هر دو تیم باید محروم می شدند اما فقط پرسپولیس را محروم کردند. در آزادی هم همین طور. پرسپولیس را محروم کردند. خیلی جاهای دیگر که خود فدراسیون فوتبال در مقام حامی استقلال قرار گرفت این پرسپولیس بود که آسیب دید و محرومیت ها را به جان خرید. اما هیچ یک از ما به حریف بی احترامی نکردیم. متلک پراکنی نکردیم.

IMG11455105

وی احترام به رقیب را حلقه مفقوده فوتبال ایران می داند و تاکید می کند: به نظرم حرمت ها باید حفظ شود. این طور کری خوانی ها اصلا برای خود ما که در کسوت بازیکن یا مربی قرار می گیریم قشنگ نیست. این کری ها بین هواداران استقلال و پرسپولیس است. هواداران دو تیم هم همیشه حد این کری خوانی ها را رعایت کرده اند و به موقع و به اندازه برای همدیگر کری خوانده اند. این حرف ها به درد ما نمی خورد و نمی توانیم با کری خوانی از بحران بگذریم.

پنجعلی همچنین به مشکلات پرسپولیس اشاره می کند و می گوید: پرسپولیس با همه مشکلات و نداری هایش رفته فینال آسیا. به عنوان یک ایرانی نباید فعلا علیه این تیم حرفی بزنیم. مهم نیست که استقلالی باشیم یا طرفدار تیم دیگر. فعلا باید سعی کنیم قبل از نشان دادن تعصب مان به هر رنگی غیرت مان نسبت به ایران و آبروی فوتبال ایران را نشان بدهیم.

وی ادامه می دهد: از دوستان می خواهم با حرف های غیر مستند کام مردم عزیزمان که با انبوهی از غصه ها و مشکلات روبرو هستند را تلخ نکنند. هر فردی که ایرانی باشد از فینالیست شدن پرسپولیس خوشحال است بنابراین نباید با دامن زدن به چنین حرف هایی کام شیرین مردم را تلخ کنیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.