کد خبر : 981 / /
/

عکس جنجالی همسر ساعد سهیلی +عکس دیدنی

گلوریا هاردی، همسر ایرانی فرانسوی ساعد سهیلی، تصاویری از خود منتشر کرد.

عکس جنجالی همسر ساعد سهیلی +عکس دیدنی

 گلوریا هاردی، همسر ایرانی فرانسوی ساعد سهیلی، تصاویری از خود به عنوان مدل تبلیغاتی یکی از برندهای پوشاک در ایران منتشر کرد تا مانند بسیاری از خانم‌های بازیگر در ایران وارد حوزه مدلینگ شود. ​گلوریا هاردی از مادری ایرانی و پدری فرانسوی به دنیا آمده است. 

ساعد سهیلی که در خانواده‌ای هنری زاده شده است با گلوریا هاردی بازیگر مجموعهٔ کیمیا (در نقش آزاده/رها) ازدواج کرد. طبق تاریخ منتشر شده در صفحهٔ خواهر ساعد سهیلی شهریورماه ۹۳ با هم ازدواج کردند اما با بازی گلوریا هاردی در مجموعهٔ کیمیا ماجرای این ازدواج با تبریک‌هایی که در اینستاگرام این سریال منتشر شد علنی گردید.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه، به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد. ساعد سهیلی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. و نخستین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. استعداد او برای نخستین بار توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.