کد خبر : 940 / /
/

استایل جنجالی ارسلان قاسمی و نیما شاهرخ شاهی+ عکس دیدنی

عکس جالبی از نیما شاهرخ شاهی و ارسلان قاسمی را مشاهده می کنید

استایل جنجالی ارسلان قاسمی و نیما شاهرخ شاهی+ عکس دیدنی

 ارسلان قاسمی با انتشار این عکس نوشت: بعضی وقتا خوشحالی یه حسه،بعضی وقتام یه تصمیم...

نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی و مهندس عمران است.نیما شاهرخ شاهی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است، اما علاقه او به سینما باعث شد تا سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود

نیما شاهرخ شاهی بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ‌شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا پنج سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت.

نیما شاهرخ شاهی

شاهرخ شاهی فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس‌العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های فاصله‌ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای, میلیاردر و معراجی‌ها به ایفای نقش‌های مختلف پرداخت. ​

نیما شاهرخ شاهی در ابتدا به هنرمند شدن خود که خیلی اتفاقی بود پرداخت و عنوان کرد یکی از دوستان من برای حضور در تست بازیگری شرکت کرد و از من خواست تا برای گرفتن تست همراه وی بروم که آنجا بود نیما شاهرخ شاهی به صورت خیلی اتفاقی توسط کارگردان مورد تایید واقع شد و این چنین بود که نیما  شاهرخ شاهی برای اولین بار بازیگری را در فیلم مکس تجربه کرد وخیلی زود راه صدساله را یک شبه طی کرد جای خود را بین هنرمندان تثبیت کرد و طرفداران بی شماری پیدا کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.