کد خبر : 890 / /
/

مهدی پاکدل خانم بازیگر را سوپرایز کرد+عکس دیده نشده

مهدی پاکدل تصاویر یواشکی از ستاره پسیانی منتشر کرد.

مهدی پاکدل خانم بازیگر را سوپرایز کرد+عکس دیده نشده

مهدی پاکدل در اینستاگرام تولد همسرش را تبریک گفت.مهدی پاکدل متولد  سال ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. مهدی پاکدل علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم بنام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده است. مهدی پاکدل و همسرش راببینید. 

ستاره پسیانی با انتشارعکس های زیر نوشت: 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

استراحت بین کار

عکس ها:مهدی پاکدل

همسر دوم مهدی پاکدل را بیشتر بشناسید

مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور که به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده، بازیگر مطرح سینمای ایران است که با بازی در فیلم مارمولک وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد و در چهارراه استانبول هم با مهدی پاکدل هم بازی بود؛ خبر ازدواج این زوج را عاطفه رضوی اعلام کرد.

رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود.

بیوگرافی همسر مهدی پاکدل 

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

فیلم سینمایی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو نفر در دو اثر همبازی بودند؛ چهارراه استانبول به کارگدانی مصطفی کیایی و محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما چهارراه استانبول را بهترین نقش آفرینی پاکدل می‌دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری کرده است.

مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله نقش «ام جمیل» را بر عهده داشت و مهدی پاکدل نقش «ابوطالب» را ایفا می‌کرد. اُمّ جَمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمّهٔ معاویه، و دشمن و آزاردهنده پیامبر اسلام است. مطابق برخی منابع، نام کامل او «أروی بنت حرب ابن امیّه» است.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

مهدی پاکدل

فیلم‌های همسر مهدی پاکدل

· خشم و هیاهو (فیلم ۱۳۹۴) (هومن سیدی، ۱۳۹۴)

· محمد رسول الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳)

· این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳)

· خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳)

· داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)

· نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸)

· تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷)

· درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷)

· خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶)

· پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵)

· زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴)

· کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴)

· هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴)

· مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲)

· آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

مهدی پاکدل

دانستنی های جالب درباره مهدی پاکدل

- همه رنگها را دوست دارد.

-هنرپیشه مورد علاقه مهدی پاکدل جانی دپ است و سریال هزاردستان را دوست دارد.

- مهدی پاکدل در استودیو نماهنگ اول از سال 1378 تا  1381 تدوینگر بوده و در کانون تبلیغاتی تینانوا از سال 1381 تا 1383 گرافیست بوده است.

مهدی پاکدل

- مهدی پاکدل کارگردان فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب در سال 1382/ منتخب در جشنواره فیلم های کوتاه سونی و اکران در کشورهای اسپانیا، آمریکا و فرانسه

- مهدی پاکدل برگزیده به عنوان یکی از سه گرافیست جوان در فستیوال تصویر سال/ 1385

 ازدواج مهدی پاکدل و طلاق از بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد.

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند

مهدی پاکدل

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که در ماه‌های گذشته به صورت شایعاتی پراکنده مطرح شده بود، رسمی شد. بدین ترتیب یک زوج به زوج‌های سینمایی ایران اضافه و این دو بازیگر مطرح زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برای مهدی پاکدل) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. او نوشت است: "دوستتان دارم، خصوصاً در کنار هم. مبارکمان باشد".

copied

پرسش و پاسخ

  • آیا مهدی پاکدل متاهل هست؟
    بله مهدی پاکدل متاهل هست
  • مهدی پاکدل متولد چه سالی است؟
    مهدی پاکدل متولد 1359 هست
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.