کد خبر : 3872 / /
/

زندگی شخصی علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی

بیوگرافی علی شکارچی ، زندگی نامه و بیوگرافی دو زنه اینستاگرامی و بیوگرافی زن اول و زن دوم علی شکارچی را بخوانید .

زندگی شخصی علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی

 

 

 

علی شکارچی و همسرانش در اینستاگرام غوغا به پا کرده اند.در مورد شغل علی شکارچی اطلاعات چندانی در دست نیست اما بر اساس تصاویری که در اینستاگرام او دیده می شود احتمالا شغل او زنبورداری و تولید عسل است .

علی هانتر یا علی شکارچی 31 ساله و بوشهری است که دو زنه بودن آن با اطلاع هر دو همسر حسابی موجب شگفتی کاربران در فضای مجازی شده است .او از همسر اولش فرزندی به نام سمانه دارد و از ازدواج دومش هم تنها 7 ماه میگذرد .علی شکارچی در صفحه‌ی خود عکسی از مراسم ازدواج دومش منتشر کرده که همسر اول وی هم در آن حضور دارد.

علی شکارچی کیست؟

 علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی این عکس در صفحات هر دو همسر علی شکارچی هم وجود دارد. همسر اول شکارچی در شرح این عکس نوشته وقتی کسی را دوست داشته باشید هر چیزی که او دوست داشته باشد را شما هم دوست دارید.

همسر دوم علی شکارچی نیز در واکنش به انتقادات کاربران نوشته همسر آن‌ها بدون پنهانکاری و با صداقت خواسته‌ی خود برای ازدواج مجدد را مطرح کرد و او و همسر اول شکارچی هم با این موضوع کنار آمدند

علی شکارچی در مورد اختلافات و مشکلات دو زنه بودن گفت که ناراحتی و دلخوری بین خانم ها وجود دارد اما آنها سعی می کنند یکدیگر را درک کنند و در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند .

علی شکارچی مدعی است که بین دو همسرش کاملا با عدالت رفتار می کند و این کار او باعث پیشگیری از مشکلات بین زن ها می شود .

او در این باره گفته که : از مشکلات دوتا زن داشتن اینکه هر چی باشه باید برا دوتاشون انجام بدی، حالا میخواد عکس باشه یا هر چیزی، ولی ما انجام میدیم نوکرشون هم هستیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.