کد خبر : 3778 / /
/

سلیقه خاص رها سریال احضار در فشن+عکس دیده نشده

او یک دختر خوش سلیقه و البته خوش استایل در زمینه مد و لباس است و می‌تواند به گزینه‌ای مناسب برای نقش‌آفرینی در تبلیغات و تیزرهای برندهای ایرانی تبدیل شود.

سلیقه خاص رها سریال احضار در فشن+عکس دیده نشده

غزال نظر هنرپیشه جوان سینما و تئاتر کشورمان است که از چهره های جدید عرصه هنرپیشه سینمای ایران بوده و با نقش آفرینی در کنار شهاب حسینی و ساره بیات در فیلم سینمایی هزارتو، در اکران پاییزی سینمای ایران قرار دارد.

غزال نظر، متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در تهران است. فعالیت بازیگری را از چهارده سالگی شروع کرد و خیلی زود توانست در سینما و تئاتر با سوپراستارهای سینما و تئاتر مثل استاد علی نصیریان و شهاب حسینی، هم بازی شود. نقش آفرینی در فیلم های تنگنا، مقیمان ناکجا، یک آرایش ساده و این اواخر، هزارتو، او را به فهرست هنرپیشه های خوش آتیه سینمای ایران تبدیل کرده است.

البته غزال نظر در سال نود و شش نیز با شهاب حسینی در فیلم سینمایی مقیمان ناکجا، هم باز شده بوده که توسط خود شهاب حسینی کارگردانی و تهیه کنندگی شد.

رها سریال احضار فیلم تئاتر "اعتراف" جایی است که تجربه بازیگری در کنار شهاب حسینی را به غزال نظر پیش از بازی در "هزارتو" داد. در این تئاتر، او فرصت بازی کردن با استاد علی نصیریان (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷) را کسب کرد.

 تصاویری که در مروری بر مد و لباس غزال نظر در سال های اخیر به روایت اینستاگرامش داریم، نشان می‌دهد که او یک دختر خوش سلیقه و البته خوش استایل در زمینه مد و لباس بوده و می‌تواند به گزینه بالقوه ای برای نقش آفرینی در تبلیغات و تیزرهای برندهای ایرانی در سال های بعد تبدیل شود.

غزال نظر، از سال ۱۳۹۵ در اینستاگرام فعالیت دارد و در آذر ماه ۹۸، کم تر از ۱۰ هزار دنبال کننده داشت. او فعالیتی در توییتر و فیسبوک ندارد.

فیلم سینمایی هزارتو به کارگردانی امیر حسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی، اکران پاییز ۹۸ سینماهای کشور را شامل می شود و نام قبلی آن، لایبرنت بود.

غزال نظر در این فیلم، در نقش بیتا، معشوقه امیر علی (با بازی شهاب حسینی)، حضور دارد و بخشی از داستان روایت می کند که به گم شدن بچه امیرعلی اختصاص دارد. ساره بیات درنقش نگار و پژمان جمشیدی در نقش نریمان، از بازیگران اصلی هزارتو هستند که تلاش می کند داستان پیچیده ای را نقل کند که آدم هایش، به دنبال راهی برای فرار از آن هستند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.