کد خبر : 338 / /
/

عکس جالب مهدی پاکدل و برادرش + عکس دیدنی

عکسی که مهدی پاکدل با برادرش حسین پاکدل در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

عکس جالب مهدی پاکدل و برادرش + عکس دیدنی

مهدی پاکدل و همسرش، هر دو از اصفهان وارد عرصه هنر شده اند. جالب است بدانید که مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی که تا پیش از ازدواج شان چندان کار مشترکی با هم نداشته اند بعد از ازدواج، تجربه های تئاتری و سینمایی زیادی با هم دارند.

بیوگرافی مهدی پاکدل :

مهدی پاکدل (زاده سال ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. مهدی پاکدل علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم بنام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده است.

داستنیهایی جالب درباره مهدی پاکدل

- مهدی پاکدل از شلوغی خوشش نمی آید.

- عاشق هیجان است و از خرافات متنفر است.

- مهدی پاکدل خوش قول است.

- همه رنگها را دوست دارد.

-هنرپیشه مورد علاقه مهدی پاکدل جانی دپ است و سریال هزاردستان را دوست دارد.

- مهدی پاکدل در استودیو نماهنگ اول از سال 1378 تا  1381 تدوینگر بوده و در کانون تبلیغاتی تینانوا از سال 1381 تا 1383 گرافیست بوده است.

- مهدی پاکدل کارگردان فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب در سال 1382/ منتخب در جشنواره فیلم های کوتاه سونی و اکران در کشورهای اسپانیا، آمریکا و فرانسه

5478152جزئیات طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.