کد خبر : 3245 / /
/

جواد جوادی سریال بچه مهندس و همسرش سرمزار شکیبایی+عکس لو رفته

محمدرضا رهبری بچه مهندس و همسرش سرمزار شکیبایی حاضر شدند.

جواد جوادی سریال بچه مهندس و همسرش سرمزار شکیبایی+عکس لو رفته

 

 

محمدرضا رهبری در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد، او بازیگری است که بیشتر در مدیوم تلویزیون تعریف شده و کار سینمایی زیادی از او دیده نشده است.

اولین کار محمدرضا رهبری در سریال میوه ممنوعه ساخته حسن فتحی بود. محمدرضا رهبری در خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمده است.

او یک خواهر دارد که رابطه بسیار خوبی هم با هم دارند و پیام‌های خواهرش در صفحه مجازی او از عمق رابطه این خواهر و برادر نشان دارد.

محمدرضا رهبری با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ وارد تلویزیون شد. مهمترین حضور محمدرضا رهبری در سریال خانه امن بود. او در این سریال نقش یک مامور امنیتی را بازی می‌کرد اما انگار بخت با او یار بود و بعد از درگیری روزبه حصاری و تهیه کنند و کنار گذاشته شدن روزبه حصاری از پروژه بچه مهندس او جای روزبه حصاری را در نقش اول گرفت.

جواد جوادی سریال بچه مهندس

محمدرضا رهبری در سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را بر عهده گرفت. هرچند طرفداران روزبه حصاری به این مساله اعتراض زیادی کردند اما تهیه کننده اعلام کرد تصمیم دراینباره گرفته شده و محمدرضا رهبری که در آن زمان سریال در حال پخش خانه امن را داست بازی نقش اول سریال بچه مهندس را هم خواهد داشت.

زندگی خصوصی محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری تنها یک خواهر به اسم مهسا دارد و هنگام بازی در مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی پدرش را از دست داد و او این موضوع را از بزرگ ترین حسرت های زندگیش می داند زیرا دوست داشت پدرش زنده بود و موفقیت های وی را در دنیای بازیگری و نیز کار اجرا میدید. مادرش پرستار است و پدرش نیز استاد دانشگاه بود.

محمدرضا رهبری در سال 96 ازدواج کرد او با انتشار عکسی از همسرش خبر این ازدواج را اعلام کرد.

محمدرضا رهبری در برخی اظهارنظرهایش درباره علاقه اش به طنز نیز صحبت کرده و گفته است که علاقه زیادی به بازی در سریال های طنز هم دارد اما به هر حال سریال بچه مهندس آن هم در نقش اول می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای محمدرضا رهبری باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.