کد خبر : 3244 / /
/

توضیحات جواد جوادی سریال بچه مهندس درباره تغییرات سریال

محمدرضا رهبری "بچه مهندس" جدید است که بسیاری می‌گویند چرا آن‌قدر عصبی است؟ او همچنین درباره قضاوت‌های برخی از مخاطبان نسبت به تغییر بازیگر نقش اصلی صحبت کرد.

توضیحات جواد جوادی سریال بچه مهندس درباره تغییرات سریال

 

سریال "بچه مهندس" این شب‌ها با بازی محمدرضا رهبری به عنوان نقش اصلی روی آنتن است. او در گفت‌وگوی تلویزیونی (برنامه دست در دست) به نکاتی اشاره کرده که قابل تأمل و خواندنی‌اند. 

مهم‌ترین‌ بخش‌های گفت‌وگوی محمدرضا رهبری بازیگر نقش اصلی سریال "بچه مهندس" به همراه ویدئو آمده است:

- فصل‌های قبل را ندیده‌ام؛ البته‌ نه اینکه اصلاً نبینم، بخش‌هایی از آن را دیدم زیرا سر کار بودم و اصلاً فکر نمی‌کردم روزی "بچه‌ مهندس" را کار کنم. در فضای مجازی بازی‌ها را دیدم اما خیلی تماشا نکردم تا تقلید نکنم و یک جواد جوادی جدید را خلق کنم.

- بعضی‌ها می‌گویند شخصیت جواد عوض شده است و چرا آن‌قدر عصبی است. همه الان می‌دانند که جواد تومور دارد و یکی از علائم تومور، تغییر شخصیت و عصبی شدن شخص است.

- عوامل عوض می‌شدند فقط من، کارگردان و یکی ـ دو تا بازیگر دیگر در دو شیفت ثابت بودیم. گاهی چون لوکیشن دور بود همان‌جا می‌ماندم و می‌خوابیدم و گاهی چند روز نمی‌توانستم حمام بروم. آقای کاوری ریسک کردند زیرا مردم جواد جوادی را با بازیگر قبلی پذیرفته بودند و این ریسک بزرگی بود اما خدا را شکر فکر می‌کنم جواب داد.

محمدرضا رهبری 18 سال است که در سینما و تلویزیون بازی می‌کند و در بیش از 50 پروژه بازی کرده و 5-6 اجرای تلویزیونی داشته‌ است. به گفته خودش دو تا از این پروژه‌ها رویش تأثیر فوق‌العاده‌ای گذاشت؛ اولی "میوه ممنوعه" و الان "بچه مهندس4" و همین طور فیلم سینمایی "بهت" عباس رافعی.

منبع:تسنیم 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.