کد خبر : 2460 / /
/

مرجان سریال نون خ آبروی سعید آقاخانی را برد+تصاویر دیده نشده

بازیگر سریال نون خ که نقش دختر نورالدین را بازی می کرد عکس جدیدی از خود منتشر کرد که رد آن اقدام زشتی انجام داده است.

 مرجان سریال نون خ آبروی سعید آقاخانی را برد+تصاویر دیده نشده

مرجان سریال نون خ از بازیگران جوان سینما و تلویزیون در ایران است.مرجان سریال نون خ متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است.مرجان سریال نون خ فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است.مرجان سریال نون خ فعالیت خود در حوزه هنری را با دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه شروع کرد و اولین حضور تلویزیونی او در سریال بچه مهندس بوده است. آخرین اخبار مرتیط با مرجان سریال نون خ را در سایت خبرآزاد می خوانید.

شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ که نقش دختر سعید آقاخانی را بازی می کرد عکسی از خود درحال سیگار به دست است منتشر کرد. او اینطور نوشت:

 

مرجان سریال نون خ

شروع فعالیت مرجان سریال نون خ

شیدا یوسفی، فعالیت خود در حوزه هنری را با دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی او در سریال بچه مهندس بوده است.

شیدا یوسفی همچنین در سریال ممنوعه ایفای نقش داشته است. این سریال داستان سه نسل را به صورت پیوسته روایت می کند از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را به نمایش می گذارد.

شیدا یوسفی

شبکه دو سیما چند شبی است که سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا و تهیه کنندگی منوچهر شهسواری را روی آنتن برده است و این سریال مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان به سریال های تلویزیونی قرار گرفته است.

سلام آقای مدیر سریالی با محوریت زندگی روزبه حصاری آقای مدیر جوان یک مدرسه است که هر روز با مسائل جدیدی روبرو میشود و شیدا یوسفی بازیگر یکی از نقش های محوری این سریال است.

بازی ایوب آقاخانی و مرجان سریال نون خ در سریال سلام آقای مدیر

شیدا یوسفی در سریال سلام آقای مدیر با بازیگرانی چون ارسلان قاسمی ، داریوش فرهنگ ، علی اوسیوند ،نیکی مظفری،اتابک نادری،روزبه حصاری، ایوب آقاخانی،سوگل طهماسبی، سهند جاهد، کاظم بلوچی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، سولماز نادری، بهناز بستان دوست و … همبازی بود.

شیدا یوسفی بازیگر جوان دنیای هنر است که بازیگری را با فیلم پوست موز علی عطشانی آغاز کرد و در تجربه ای جدی تر به بازی در سریال ممنوعه و بچه مهندس پرداخت .

عکسی از مرجان سریال نون خ در سریال ممنوعه

شیدا یوسفی

بازی در نقش نگین در سریال ممنوعه به کارگردانی امیرپورکیان که شهریورماه سال گذشته در نمایش خانگی توزیع شد از او چهره شناخته شده تری در میان مخاطبان دنیای هنر ساخت.

فعالیت های مرجان سریال نون خ

شیدا یوسفی همچون «ممنوعه»، «بچه مهندس»، «سه نفر روی خط»، «پوست موز»، «رگ خواب»، «پارادایس»، «این سیب هم برای تو»، «یاسین»، «نقش نگار»، «آقای الف»، «سگ‌های پوشالی»، «هیچ کجا هیچ کس»، «رسوایی»، «گهواره‌ای برای مادر»، «چگونه میلیاردر شدم»، «بوی گندم / این جا تاریک نیست»، «هایلایت» به عنوان «بازیگر»، «دستیار اول کارگردان»، «منشی صحنه»، «برنامه‌ریز»، «دستیار برنامه‌ریز» حضور داشته است. 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.