کد خبر : 1899 / /
/

سریال احضار +14 شد! آیا احضار ترسناک است؟

محمدرضا تخشید تهیه‌کننده سریال «احضار» ترسناک بودن ژانر این سریال را تکذیب کرد اما این سریال در صحنه هایی از پخش اولین قسمت، با هشدارهایی در جهت رده بندی سنی مخاطبان مواجه شد

سریال احضار +14 شد! آیا احضار ترسناک است؟

 

 

سریال جدید علیرضا افخمی با عنوان «احضار» داستانی ماورایی دارد اما در ژانر ترسناک نیست.

محمدرضا تخشید تهیه‌کننده سریال گفته است:

«احضار» موضوع جدید و متفاوتی دارد، اما ژانر آن ماورایی است و می‌تواند یاد سریال‌های گذشته ایشان را زنده کند. «احضار» به موضوعات مبتلا به جامعه پرداخته و تلاش کرده است هشدارهایی را به مردم بدهد. برعکس آن شایعاتی که به وجود آمده است که عده‌ای می‌گویند سریال ترسناک است، اینگونه نیست و قسمت‌های ابتدایی سریال که پخش شود، نگرانی‌ها نیز برطرف خواهد شد.»

 

مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید محصول جدید سیمافیلم است که شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

چرا سریال احضار رده بندی سنی شد؟

سریال احضار

همان طور که پیش بینی می شد، سریال «احضار» شبکه یک سیما، در اولین قسمت از پخش خود، با دیالوگهایی درباره جن و ارواح و صحنه هایی بعضا ترسناک همراه بود که همین مساله مسوولان پخش شبکه را مجاب کرده بود که این سریال را با درجه بندی سنی ۱۴ + روی آنتن بفرستند.

 

در ابتدای پخش سریال علیرضا افخمی، زیرنویسی پخش شد که خطاب به بینندگان سریال توضیح می داد، «سریال احضار مجموعه ای در گونه ملودرام اجتماعی با موضوع معرفتی است و چنانچه در بعضی قسمت ها تماشای صحنه یا سکانسی برای کودکان مناسب نباشد، قبل از شروع تصویر مورد نظر علامت ۱۴ + درج خواهد شد.»

این سریال رمضانی پس از سال ها دوری علیرضا افخمی از تلویزیون و پس از مجموعه پرستاران، در زمره کارهای ماورایی این کارگردان قرار می گیرد. افخمی با ساخت سریال «او یک فرشته بود» که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد، گونه جدیدی با نام ماورایی را به تلویزیون آورد و پس از آن در همین گونه مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» را ساخت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.