کد خبر : 1576 / /
/

شیرین سریال نون خ: فصل سوم نون خ جذاب‌تر بود!

خانم ندا قاسمی درباره فصل سوم نون خ افزود: این فصل در شرایط خیلی سخت و روز‌های کرونایی فیلمبرداری شد و روز‌های بسیار سختی را گذراندیم، به ویژه روز‌های پایانی کار بسیار سنگین و سخت بود.

شیرین سریال نون خ: فصل سوم نون خ جذاب‌تر بود!

در سرما و گرما با رعایت کامل شیوه نامه‌ها قصه را به تصویر کشیدیم و امیدواریم حاصل کار به دل مخاطب بنشیند.

وی افزود سعید آقاخانی کارگردانی بسیار خوب و بازیگری بی نظیر است که به خوبی نبض کار را به دست گرفته. تیم نون خ هم بسیار همدل هستند و همین امر به پیشبرد کار کمک می‌کند.وی درباره شخصیت شیرین در این فصل گفت این شخصیت در فصل سوم با چالش‌های بیشتری رو به رو می‌شود و در مسیر قصه بالا و پایین‌های زیادی می‌بیند. درباره روند قصه و پایان ماجرای او با سلمان و فریبرز هم نمی‌توانم چیزی بگویم تا مخاطب تا پایان سریال را پیگیری کند. به مخاطبان قول می‌دهم از فصل 3رضایت بالایی داشته باشند

وی ادامه داد: اینکه مردم سریال را پیگیری می‌کنند و از آن خوششان می‌آید خستگی را از تن ما می‌برد. تیم نون خ تلاش می‌کنند که برای دقایقی مخاطبان را از فضای تلخ دور و خنده را به لب آن‌ها بیاورند. امیدوارم در این امر موفق باشیم.به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، فصل سوم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی این شب‌ها مهمان شبکه یک سیما می‌شود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.