کد خبر : 1475 / /
/

واکنش آزاده نامداری به ماجرای قتل میترا استاد

آزاده نامداری در صفحه شخصی خود نسبت به قتل همسر دکتر نجفی با جمله «غمگینم برای مرگ یک انسان، زن، مادر» واکنش نشان داد.

واکنش آزاده نامداری به ماجرای قتل میترا استاد

در پی قتل میترا استاد، همسر دکتر نجفی شهردار سابق تهران، آزاده نامداری با انتشار پستی به این اتفاق تلخ واکنش نشان داد. متن این پست را مطالعه می کنید:

... از صبح دیروز بهت زده‌ام، قبل از اینکه دکتر نجفی قتل را به عهده بگیرند به هرپست یا هر خبری در این‌ باره واکنش نشان می‌دادم، وقت خواب نفسم بندآمده بود و تا چشم‌هایم را می‌بستم تصاویری عذاب‌آور از پیش چشمم می‌گذشت، امروز هیچ بخش خبری را ندیدم، نمی‌توانم تحمل کنم، هزار هزار سؤال دارم که پاسخش را نمی‌دانم اما مهم‌ترینش این که چطور مرد نخبه، مؤدب، مدیر اجرایی همه این دوره‌ها به همسر اولش می‌گوید مجبورم ازدواج کنم؟ چرا دوبار در فاصله کم قصد خودکشی دارد؟ چه چیزی در آن نامه بود؟ و چه واکنشی چنین مرد آرام و متشخصی را به جنون می‌کشاند؟ من نه اهل سیاستم نه خبرنگار نه قاضی. من انسانم، شهروندی ساده که غمگینم برای مرگ یک انسان، زن، مادر و اینکه چطور مردی با گذشته‌ای درخشان و سابقه اجرایی و مهم‌تر از همه باهوشی‌ فوق العاده، حالا این‌طور باید سوژه خبر و قضاوت برخی باشد.

پ.ن: باورم نمی‌شود کسی از فرو ریختن یک انسان خوشحال باشد اگر هستند وااسفا به عصری که در آن‌ زندگی می‌کنیم.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.