کد خبر : 1418 / /
/

اعتراف جنجالی پرستو صالحی!عکس دیده نشده

پرستو صالحی با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش اعتراف کرد که موهایش سفید شده است.

اعتراف جنجالی پرستو صالحی!عکس دیده نشده

پرستو صالحی بازیگر پرحاشیه کشورمان به تازگی عکسی از خود در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: "نچ، تا کرونا تموم نشه، موهای سفیدم و رنگ نمی کنم، اصلش وقتی عین گل پرپر میشن کادر درمان، وقتی این همه عزیزان همه رفتن، دیگه دل و دماغ این حرفا نمی مونه، خدایا کی این کابوس تموم میشه؟!

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران است.مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین، مهندس الکترونیک است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. او در حال حاضر با مادرش زندگی می کند.

پرستو صالحی

اسطوره‌هایش فریدون فرخزاد، محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و ... هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز کرد و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بود که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است.او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید./

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.