کد خبر : 1021 / /
/

چهره متعجب طناز طباطبایی +عکس دیدنی

طناز طباطبایی که در فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت کنار امیر آقایی نقش‌آفرینی کرده است. طناز طباطبایی در کودکی کودکی طناز طباطبایی

چهره متعجب طناز طباطبایی +عکس دیدنی

 

تصویری از طناز طباطبایی در نشست خبری فیلم «شنای پروانه» ببینید. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فجر رقابت می‌کند.

طناز طباطبایی در 20 اردیبهشت 1362 در محله ی نیاوران متولد شد و یک خواهر دارد که بزرگتر از اوست. طناز مجرد است و با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می زند ،مدتی هم کار نقاشی میکرد ،پدرش نیز در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد.

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او در کلاسهای آزاد بازیگری شرکت کرده بود که هنوز یک ماه از کلاسهایش نگذشته بود برای بازی در جوانی انتخاب شد و اولین بازی خود را در سال 80 انجام داد.

طناز طباطبایی

معیارتان برای ا نتخاب نقش چیست؟

ویژه بودن کاراکتر و یک سری حرف هایی که کاراکترهای دیگر نمی توانند آنها را بزند; اما این آدم در سریال میوه ممنوعه با جسارت خودش این حرف ها را می زند، یا متفاوت بودن این نقش با بقیه نقش ها به لحاظ تفکر و همین طور جسارتی که دارد درواقع برای انتخاب نقش غزاله معیار و انتخابم این مسائل بود.

طناز طباطبایی

کلا معیارتان برای نقش غزاله این بود یا نه برای هر نقشی معیارتان این است؟

برای غزاله این معیار بود! اما نقش های متفاوت وابسته به حال و هوای آن فیلم و داستان است، نمی توانم بگویم که شیوه انتخاب ثابتی یا شیوه کار ثابتی دارم، نه! بلکه بستگی به فیلمنامه دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.