کد خبر : 1005 / /
/

ترانه علیدوستی از مادر شدنش گفت !+ صحبت های جنجالی

ترانه علیدوستی بازیگر 32 ساله کشورمان در گفتگویی از حس مادرانه و بچه داری اش گفت.

ترانه علیدوستی از مادر شدنش گفت !+ صحبت های جنجالی

 

​ترانه علیدوستی که چند سالی است با به دنیا آمدن دخترش حنا حس مادر شدن را تجربه میکند به بیان جزئیاتی از احساس مادر شدن و بچه داری اش پرداخته است.

صحبت های ترانه علیدوستی را در رابطه با بچه داری اش و احساس مادر شدن می خوانید.

ترانه اولین بار مادر شدن را در 15سالگی و با فیلم «من ترانه، 15سال دارم» تجربه کرد.

ترانه علیدوستی

در آن فیلم آن قدر مادر شدن را خوب به تصویر کشید و با وجود سن کم آن قدر خوش درخشید که مادر شدن واقعی او برای مان عجیب نبود. او با توجه به پرکار شدنش بعد از تولد فرزند، برای بزرگ کردن حنا از پرستار همچنین همسرش کمک می گیرد. مادر شدن حس عجیبی برای ترانه علیدوستی بوده و آن قدر آن را شیرین می داند که می گوید:«کاش می شد دخترم را بذارم لای نون لواش و بخورمش و راحت شم از این عشق!»

ترانه علیدوستی

مادر شدن تجربه زیستن است

آمدن فرزند به آدم نگاه جدید می دهد و نه فقط برای یک بازیگر بلکه برای هر زنی و حتی هر مردی این اتفاق می افتد که بچه دار شدن رنگ و بوی جدیدی به زندگی می دهد. شاید اوایل که مادر یا پدر می شوی تاحدی ترسناک باشد چون عضو جدیدی وارد زندگی ات شده که تمام مسئولیتش با توست. چند ماه اول همه چیز غریبه و تازه است، چند ماه اول در کنار شیرینی ممکن است بلد نباشیم زندگی جدید را اداره کنیم، اما وقتی زندگی همراه با فرزند و مسئولیت جدید را یاد بگیری، واقعا ارزش دارد و آدم دلش نمی خواهد همان آدم قبلی باشد. آدمی که مادر می شود به هر حال رشد می کند و مسلما دیگر دوست ندارد به قبل برگردد، به خصوص برای من که بازیگرم و تمام اینها برایم تجربه است؛ تجربه زیستن.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.