کد خبر : 3267 / /
/

عکس دیده نشده خانم بازیگر پانته آ بهرام

ماجرای کشف حجاب و کچل شدن پانته آ بهرام و حضورش در نشست خبری فیلم شنای پروانه جنجالی شد.

عکس دیده نشده خانم بازیگر پانته آ بهرام

حضور پانته آ بهرام بدونه حجاب و کچل در جشنواره فیلم فجر توجه همگان را به خود جلب کرد در ادامه ماجرای کشف حجاب و کچل شدن پانته آ بهرام  را می خوانیم.

حضور پانته‌آ بهرام در جشنواره فجر بدون حجاب روسری ، با کلاهی سنتی و خاص سوژه امروز نشست خبری فیلم شنای پروانه شده بود دراین  نشست که با اجرای منصور ضابطیان و حضور رضا صائمی در جایگاه منتقد، انجام شد عوامل فیلم «شنای پروانه»  نیز با اصحاب رسانه به گفتگو درباره حاصل کارشان نشستند.

پانته آ بهرام شنای پروانه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۹۸ است که در روز اول جشنواره نشست خبری عوامل این فیلم برگزار شده ، از سوژه های جالب این نشست خبری حضور پانته‌آ بهرام در جشنواره فجر با پوشش بدون روسری و استفاه از یک کلاه سنتی بود . که در ادامه با تماشای فیلمی که در همین خبر مشاهده خواهید کرد دلیل حضور اینچنینی پانته‌آ بهرام در جشنواره فجر را خواهید دانست . پانته آ بهرام در این فیلم موهای سر خود را تراشیده و سر کچل خود در این فیلم رونمایی می کند .

ماجرای کشف حجاب و کچل شدن پانته آ بهرام

کچل بودن سر پانته آ بهرام در جشنواره فجر ، با تماشای فیلم کوتاه زیر به علت روسری سر نکردن پانته آ بهرام و حضور با کلاه پانته‌آ بهرام در جشنواره فجر ، پی خواهید برد . پانته‌آ بهرام هم در پاسخ به این سوال گفت: «من با محمد کارت همبازی بودم و می‌دانستم بازیگری را می‌شناسد وقتی به من پیشنهاد داد می‌دانست که من ریسک پذیرم و برای از ته زدن مو مخالفتی نمی‌کنم.» او با توضیح اینکه این فیلم بر خلاف ظاهر مردانه‌اش به شدت فمینیستی است و زن‌های فیلم قربانی هستند، افزود: «نقشی که من در فیلم داشتم از چهره و زنانه‌گی‌اش برای اینکه شرایط دیگری برایش تعریف نشده، می‌گذرد. هر چه زن در فیلم می‌بینیم قربانی شرایطی هستند که ساخته مردها است.»

منبع:راهبرد معاصر 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.