کد خبر : 631 / /
/

خبر مهم:

حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰ به چه صورتی است؟+جزئیات

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعی درباره افزایش پلکانی حقوق کارمندان در مجلس و کمیسیون اجتماعی به تصویب نرسیده و بنده آن را رد می‌کنم.

حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰ به چه صورتی است؟+جزئیات

بودجه ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شده است.  بودجه ۱۴۰۰ با چند سناریو روبه‌رو است که در سناریوی نخست، دولت سعی کرده تا حداکثر انتظارات مجلس و مردم را در آن لحاظ کند.بودجه ۱۴۰۰ از طریق انتشار اوراق مالی عملیاتی است و می‌تواند با کنترل نقدینگی آثار تورمی در جامعه را کاهش دهد.بودجه ۱۴۰۰ با اصل ۱۱۰ قانون اساسی و همچنین برنامه ۵ ساله توسعه کشور مغایرت دارد.بودجه ۱۴۰۰ را می توان به دو بخش عمومی و شرکت ها تقسیم کرد.

 مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: بنده موضوع پلکانی بودن حقوق در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را قویا تکذیب می کنم.

وی افزود: در مورد پلکانی بودن حقوق کارکنان هیچ مصوبه ای در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و همچنین صحن علنی مطرح و تصویب نشده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان به دلیل تورم و گرانی به تصویب رسیده است اما موضوع افزایش پلکانی حقوق کارکنان را رد می کنم.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.