کد خبر : 2892 / /
/

برنامه سردار سعید محمد برای برخورد با مافیای خودرو+جزئیات بیشتر

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مدیریت اصلاح شود خودروسازی هم اصلاح خواهد شد و با تدابیری که داریم می توانیم مافیای خودروسازی را بشکنیم تا این صنعت نجات پیدا کند.

برنامه سردار سعید محمد برای برخورد با مافیای خودرو+جزئیات بیشتر

 

سردار سعید محمد درخصوص برنامه های خود برای برخورد با مافیای خودرو، گفت: خودروسازی یکی از مشکلات است البته سخت‌تر از ساخت موشک و تاسیسات اتمی و .... نبود، مشکل خو خودرو نداریم صنعت در کشور ما امروز بومی شده است

کاندیدای انتخابات ادامه داد: اگر مدیردروسازی در تفکر مدیریتی حاکم است، این طور نیست که ما توان ساختیت اصلاح شود خودروسازی هم اصلاح خواهد شد و با تدابیری که داریم می توانیم مافیای خودروسازی را بشکنیم تا این صنعت نجات پیدا کند، در خصوصی سازی بخشی از سهام خودرو ساز به قطعه ساز واگذار شده است این ها معضل خودروسازی است و مراقب باشید کد غلط ندهند و نگویند که خودروسازی ما با مشکل تکنولوژی روبه رو است؛ این اشتباه است افرادی که می‌توانند در این حوزه حرکت موثری داشته باشند، به گوشه کنار زده می شوند و یا از ایران می روند، ان شاءالله فضای جدیدی در خودروسازی ایجاد خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.