کد خبر : 661 / /
/

ثبت نام لاستیک دولتی 99/لاستیک دولتی را از کجا بخریم؟

حاج‌علی، معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد: لاستیک هایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده اند از طریق سامانه سازمان راهداری توزیع می شود.

ثبت نام لاستیک دولتی 99/لاستیک دولتی را از کجا بخریم؟

قیمت لاستیک فراز و نشیب زیادی را سپری می‌کند. قیمت هر جفت لاستیک خودرو به شدت افزایش پیدا کرده است.

قیمت لاستیک به قدری گران شده است که مالکان خودرو به آسانی از پس خرید یک جفت لاستیک هم بر نمی‌آیند.مصرف کنندگان می‌توانند با دو روش آنلاین و حضوری برای خرید لاستیک با نرخ دولتی تهیه کنند. آخرین قیمت درباره لاستیک دولتی را در سایت خبرآزاد دنبال کنید 

حاج علی، معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به اینکه از سال ۹۷ تامین لاستیک بر عهده وزارت صمت و توزیع لاستیک بر عهده سازمان راهداری گذاشته شده، تصریح کرد: تاکنون ۳ میلیون حلقه لاستیک توزیع شده است.

1397070814293122715538154

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۰ هزار حلقه لاستیک در سامانه مربوطه موجود است و رانندگان می توانند با مراجعه به سازمان راهداری، بر اساس پیمایشی که داشته اند حواله لاستیک مورد نیاز را دریافت کنند.

 

معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: لاستیک هایی که با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی وارد شده، در سامانه سازمان راهداری و لاستیک هایی که با ارز نیمایی وارد می شود، در سامانه کالا عرضه می شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.