کد خبر : 251 / /
/

زمان واریز وام بازنشستگان مشخص شد!

دهقان کیا درباره آخرین وضعیت واریز وام ۵ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی توضیحاتی داد.

زمان واریز وام بازنشستگان مشخص شد!

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت واریز وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: اسامی بازنشستگانی را که درخواست وام ۵ میلیون تومانی داده بودند به سازمان تأمین اجتماعی ارسال کردیم تا بررسی‌های نهایی را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق آذر ماه به حساب متقاضیان واریز می‌کند، ادامه داد: حدود ۷ هزار نفر در تهران متقاضی وام ۵ میلیون تومانی بودند که از این تعداد، اطلاعات حدود ۳ هزار نفر درست نبود و ما فهرست ۴ هزار نفر را به سازمان تأمین اجتماعی ارسال کردیم.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره شرایط دریافت وام ۵ میلیون تومانی گفت: این وام نیاز به ضامن ندارد و تمامی مستمری بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند درخواست وام دهند، البته بازنشستگان نباید ضامن شخص دیگری شده باشند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.