کد خبر : 230 / /
/

اخبار روز| استخدام | استخدام آموزش و پرورش 1400

خبر فوری/ خبر جدید از استخدام آموزش و پرورش 1400

197 هزار کمبود نیرو داریم که درباره این تعداد با سازمان اداری استخدامی تفاهم کردیم اما 60 هزار مجور جذب داریم.

خبر فوری/ خبر جدید از استخدام آموزش و پرورش 1400

زمان ثبت نام استخدام آموزش  و پرورش به زودی اعلام می شود.افراد زیادی منتظر اعلام زمان برای ثبت نام  استخدام  هستند.  استخدام برخی نهاد ها داراری چند مرحله هستند. مجوز جذب  25 هزار دانشجومعلم برای استخدام صادر شد.آخرین خبرهای مربوط به استخدام را در سایت خبرآزاد بخوانید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم.

الهیار ترکمن معان برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره آخرین جزییات از استخدام در این وزارتخانه اظهار کرد: مجوز برای جذب 25 هزار دانشجومعلم در دوره چهارساله و 25 هزار نفر از طریق ماده 28 صادر شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم، گفت: کمتر از 10 هزار سهیمه استفاده نشده از سال قبل نیز داریم که به این آمار اضافه می‌شود.

الهیار ترکمن درباره نیروهایی که در آستانه بازنشستگی هستند نیز بیان کرد: تعداد افرادی که اسفند ماه به بازنشستگی می‌رسند، زیاد هستند اما با استفاده از ظرفیت‌های ماده 103 قانون خدمات کشوری می‌توانیم خدمتشان را استمرار دهیم و هم با توجه به شرایط رتبه بندی خیلی ها خودشان درخواست بازنشستگی نداده‌اند.

وی اضافه کرد: توصیه ما نیز این است که امسال و سال بعد، اگر فردی امکانش را دارد، درخواست بازنشستگی ندهد زیرا رتبه‌بندی به هرشکل تصویب و اجرا می‌شود و اثرات خوبی دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعداد آن دسته که از فرهنگیان که حکم بازنشستگی‌شان تا آخر تابستان و اول مهر صادر می‌شود، حدود 22 هزار نفر است.

وی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش گفت: 197 هزار کمبود نیرو داریم که درباره این تعداد با سازمان اداری استخدامی تفاهم کردیم اما 60 هزار مجور جذب داریم.

الهیار ترکمن افزود: روند جذب و ساماندهی نیروی انسانی ما طبق روال سال گذشته است و همچنین تعدادی از دانشجومعلمان هم امسال فارغ التحصیل شده و وارد مدارس می‌شوند

فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.