کد خبر : 52788 / /
/

مزیت های ایمیل سازمانی با آی پی اختصاصی

یمیل های سازمانی با دامنه یا آی پی منحصر به فرد شرکت ها و سازمان ها ارسال می شوند و اعتبار کسب و کارها را ارتقا می دهند. با استفاده از یک ایمیل سازمانی با IP اختصاصی تاثیر مثبتی بر ارتباطات سازمانی و انتقال نام شرکت و کسب و کار خود بر جای می گذارید.

مزیت های ایمیل سازمانی با آی پی اختصاصی

 

ایمیل های سازمانی با دامنه یا آی پی منحصر به فرد شرکت ها و سازمان ها ارسال می شوند و اعتبار کسب و کارها را ارتقا می دهند. با استفاده از یک ایمیل سازمانی با IP اختصاصی تاثیر مثبتی بر ارتباطات سازمانی و انتقال نام شرکت و کسب و کار خود بر جای می گذارید. با استفاده از یک آدرس ایمیل اختصاصی معتبر، مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی نیز ساده تر می شود. در این خصوص باید به عملکرد ایمیل سازمانی و کارایی آن برای شرکت ها و سازمان ها توجه داشته باشید. 

 

 

ایمیل سازمانی چه مزایایی دارد؟

  1. مدیریت بهینه تر در بخش کارکنان، تخصیص دسترسی ها و... یکی از مزایای اساسی استفاده از این سیستم است. کنترل های مربوط به بخش امنیت نیز فرایند داخلی شبکه را بهبود می بخشد. 
  2. در یک ایمیل اختصاصی برای سازمان ها به امکانات پیشرفته تری دسترسی خواهید داشت. از میان آن ها می توان به قابلیت های کنترل ایمنی پیشرفته تر، تقویم های اختصاصی و قابلیت اشتراک گذاری اسناد اشاره کرد. 
  3. قابلیت برندینگ حرفه ای نیز و تقویت بخش تبلیغاتی سازمانی نیز یکی از مزایای اساسی استفاده از ایمیل های سازمانی با دامنه اختصاصی است. با این روش، کسب و کار شما در میان رقبا و همکاران بهتر دیده می شود. 
  4. هر یک از ایمیل های اختصاصی با قابلیت پشتیبانی فنی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی مورد استفاده قرار می گیرند. 
  5. افزایش اعتماد مشتریان یکی از نتایج ساخت ایمیل با آی پی اختصاصی برای سازمان ها است.
  6. با این روش می توانید امکانات امنیتی شبکه را به شدت ارتقا دهید. یکی از بخش های مهم برای حفظ امنیت شبکه، کنترل دسترسی به ایمیل های سازمانی است.

عملکرد ایمیل سازمانی

با ساخت یک ایمیل اختصاصی برای سازمان ها، از پروتکل های استاندارد برای ارسال و دریافت ایمیل های اختصاصی خود استفاده خواهید کرد. پروتکل های بخش POP3، IMAP و... عملکرد کلی اجزای مختلف ایمیل سازمانی را مشخص می کنند. بر این اساس دسترسی ها و نحوه ارسال و دریافت ایمیل ها مشخص خواهد شد. در این بخش به برخی از ویژگی های عملکرد ایمیل سازمانی می پردازیم:

ارسال ایمیل به سرور

پس از ساخت ایمیل با آی پی اختصاصی برای سازمان ها، هر پیام ابتدا به سرور ایمیل ارسال می شود. هر یک از سرورها پیش تر به یک دامنه اختصاصی متصل می شوند. این روش ارسال برای حفظ ایمنی پیام های سازمانی کارایی دارد. 

ایمیل سازمانی با IP اختصاصی

بخش ارسال ایمیل

ارسال ایمیل سازمانی با IP اختصاصی توسط فرد یا کاربران شبکه سازمانی از برنامه ایمیل مورد نظر انجام می شود. به طور مثال برای ایجاد این آدرس های ایمیل از برنامه هایی مانند Outlook، Thunderbird، Gmail و... استفاده شده و برای ارسال پیام به برنامه اصلی مراجعه می شود. 

بخش ترجمه دامنه

ترجمه دامنه ایمیل یکی از مهمترین بخش های عملکرد ایمیل اختصاصی برای سازمان ها است که با استفاده از قابلیت های dns انجام می شود. سیستم نام دامنه با استفاده از قابلیت های دستورات رکوردهای پستی، دامنه ایمیل را به آی آدرس ترجمه می کند. این بخش تاثیر به سزایی بر عملکرد کلی ایمیل های سازمانی بر جای می گذارد. 

دریافت ایمیل

پروسه دریافت پیام های ارسال شده از ایمیل اختصاصی به گیرنده مورد نظر بستگی دارد. در صورتی که گیرنده در داخل همان سرور قرار داشته باشد، پیام مورد نظر به سادگی برای او ارسال می شود. اما در صورتی که گیرنده در سرور وجود نداشته باشد از پروتکل هایی مانند smtp برای این منظور استفاده خواهد شد. در برخی موارد پروسه دریافت توسط خود گیرنده انجام می شود. گیرنده ایمیل سازمانی با IP اختصاصی با استفاده از برخی پروتکل ها، پیام های مورد نظر را از سرور اصلی تحویل می گیرد. 

بخش ذخیره سازی ایمیل ها

قابلیت ذخیره سازی ایمیل های سازمانی اختصاصی نیز یکی از مهمترین مزایای عملکرد این سیستم محسوب می شود. کلیه ایمیل های دریافت شده در صندوق پستی الکترونیکی گیرنده ذخیره خواهند شد. 

بخش مدیریت ایمیل

کاربران می توانند از قابلیت های مدیریتی ایمیل برای تامین نیازهای خود در شبکه استفاده کنند. این قابلیت ها برای مشاهده ایمیل ها، پاسخ دهی سریع، فوروارد کردن آن ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. با این روش حذف پیام های غیر ضروری نیز به سهولت انجام می شود. 

دسترسی به امکانات توسعه یافته

شما می توانید ایمیل اختصاصی برای سازمان ها را برای دسترسی به امکانات توسعه یافته و پیشرفته تر مورد استفاده قرار دهید. برای ارتقای سطح فناوری های شبکه، وجود این امکانات ضرورت دارد. این قابلیت ها برای کنترل های امنیتی پیشرفته تر نیز کارایی خواهند داشت. 

مزیت های ایمیل سازمانی با آی پی اختصاصی

چرا از ایمیل اختصاصی استفاده کنیم؟

دلایل بسیاری کاربران شبکه های سازمانی و کسب و کارها را برای استفاده از قابلیت های ایمیل اختصاصی ترغیب می کنند. از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ایمنی بالای ایمیل سازمانی با IP اختصاصی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این سیستم در شبکه های امروزی محسوب می شود. در ساخت این ایمیل ها از به روزترین پروتکل های امنیتی استفاده شده است. 
  2. سیستم های پیشرفته آنتی اسپم در این ایمیل ها از پر شدن سریع اینباکس ها پیشگیری می کند. به این ترتیب از استفاده بی رویه از پهنای باند نیز جلوگیری خواهد شد. 
  3. سرورهای متصل به ایمیل اختصاصی بدون قطعی مورد استفاده قرار می گیرند و به صورت تضمینی در اختیار کاربران قرار می گیرند. 
  4. پشتیبانی از پروتکل SSL ارتباطات امنی بین کاربر و سرور به وجود می آورد که سبب پیشگیری از خطرات احتمالی در ایمیل های حساس و مهم سازمانی خواهد شد. 

خدمات راه اندازی ایمیل سازمانی در ایمن نت

در صورتی که می خواهید خریدی مطمئن را تجربه کنید، تیم ایمن نت را برای دریافت خدمات راه اندازی سرویس ایمیل های سازمانی انتخاب کنید. در این مجموعه راه اندازی سرویس ایمیل های سازمانی در سریع ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارشات مشتریان و در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای موجود در سازمان انجام می گیرد. در بخش بعدی سرویس های اشتراک و کنترل دسترسی فایلها و منابع شبکه مورد توجه قرار می گیرد که ایمن نت با کیفیت بالایی به این موارد رسیدگی می کند. کنترل دسترسی فایل ها در شبکه مدیریت اطلاعات سیستم را کارآمدتر خواهد کرد. سرویس های مربوط به منابع شبکه برای حفظ امنیت داده های موجود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستندایمن نت برای ارائه این خدمات کاربردی نازل ترین هزینه ها را در نظر گرفته است.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با قابلیت های ایمیل اختصاصی برای سازمان ها و مزایای استفاده از آن به برخی نکات اشاره کردیم. بررسی عملکرد ایمیل های سازمانی نشان دهنده، ویژگی های مهم این آدرس های اختصاصی است. در ساخت و ارائه هر آدرس ایمیل اختصاصی به رعایت هر چه بیشتر استانداردهای بین المللی توجه شده که اعتبار کسب و کار و سازمان های مورد نظر را به شدت ارتقا می دهد. هر یک از این ایمیل ها با استانداردهای ISO 9001 از SGS در اختیار کاربران قرار می گیرند. 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.