کد خبر : 52782 / /
/

5 ترفند استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی

در این مقاله به شما کمک می کنیم با 5 ترفند استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی از رنگ ها و مدل های متناسب با موقعیت و شرایط خود بهترین استفاده را ببرید.

5 ترفند استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی

 

 

 

استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی شاید کمی دور از انتظار باشد. آخر مگر می شود استایلی مجلسی داشت و از شال تابستانی و خنک استفاده کرد؟ بله. شما می توانید با در نظر گرفتن یک سری آیتم های مهم، در هوای گرم تابستانی از پوشیدن یک ست لباس خنک و مجلسی برای مهمانی لذت ببرید. شما می توانید شال تابستانی را به همراه مانتو مجلسی که مناسب آن استایل باشد استفاده نمایید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید از رنگ ها و مدل های متناسب با موقعیت و شرایط خود بهترین استفاده را ببرید. به همین منظور 5 ترفند برای داشتن استایل شال تابستانی و مانتو مجلسی در تابستان به شما آموزش می دهیم.

5 ترفند استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی

ترفندهایی که در این جا توضیح خواهیم داد براساس اصول و قواعد زیباشناسی بوده و عموماً برای همه جا کاربرد دارد. اما با این حال شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع پوشش خود، هرکدام از موارد را تغییر داده و تا حدودی شخصی سازی نمایید. ولی پیش از این کار توصیه می کنیم حتماً به این 5 ترفند توجه نمایید.

1- جنس شال

در روزهای تابستانی به دلیل گرم بودن هوا نیاز هست که در هنگام خروج از منزل لباس های خنک و لطیف تری را به تن داشته باشید تا از گزند گرما در امان بمانید. اما شاید بگویید برای مجالس و مهمانی ها چطور می شود هم لباس خنک باشد و هم مجلسی؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از مانتوهای مجلسی با جنس حریر یا ابریشم است که به خاطر ظرافتی که دارند علاوه بر زیبایی و شیک بودن، خنک نیز می باشد. برای انتخاب جنس شال تابستانی با مانتو مجلسی نیز می توانید از انواع شال های نخی، شال پلیسه، لینن، حریر و ساتن که خنک بوده و مجلسی نیز می باشند استفاده نمایید. البته شال های نخی و لینن کمی ساده تر و اسپرت تر می باشند. به همین منظور بهتر است برای زمان هایی که می خواهید استایلی اسپرت تر حتی در مهمانی ها داشته باشید، انتخاب خوبی باشد. اما شال های حریر، ساتن و پلیسه کاملاً مجلسی بوده و با خیال راحت به همراه مانتو مجلسی می توانید در مهمانی ها استفاده نمایید. برای خرید شال زنانه می توانید به سایت پرند مراجعه کنید. سایت پرند به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع شال و روسری فعالیت می کند و انواع شال و روسری تابستانی را عرضه می نماید.

رنگ شال مناسب استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی

2- رنگ شال

همیشه انتخاب رنگ های روشن برای هوای گرم بهترین گزینه بوده است. مانتو مجلسی از جنس حریر یا ابریشم با رنگ های کرم، صورتی ملایم، آبی آسمانی و یا سبز سدری انتخاب های خوبی هستند. البته شاید برای برخی انتخاب رنگ دیگری غیر از مشکی برای مانتو مجلسی کمی سخت باشد، برای این افراد ما رنگ طوسی یا خاکستری را پیشنهاد می کنیم که نگران ست شدن با لباس های دیگرشان نیز نباشند. برای انتخاب رنگ شال تابستانی با مانتو مجلسی باید به چند مورد توجه کنید. مورد اول این که مانتو شما چه رنگی است؟ باید باتوجه به رنگ مانتو یک شال تابستانی با رنگی مکمل یا خنثی انتخاب کنید. دو این که مانتو شما طرح دار است یا تک رنگ؟ اگر مانتو تک رنگ باشد شما می توانید شال طرح دار و اگر مانتو طرح دار باشد شما باید حتماً شال تک رنگ استفاده کنید. این قاعده ی تک رنگ و طرح دار در همه ی لباس ها صادق است. اما سومین مورد در هنگام انتخاب رنگ شال برای استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی این است که رنگ پوست شما و رنگ شال باهم جور در بیایند یا رنگ شال به پوست شما بیاید. برای این که بدانید چه رنگی به پوست شما می آید می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

 

رنگ پوست

رنگ شال

پوست روشن

تقریباً تمامی رنگ ها و بیشتر رنگ های گرم. ولی بهتر است اگر تک رنگ باشد روشن و اگر طرح دار، می تواند با زمینه روشن و طرح های کمی تیره انتخاب شود

پوست گندمی

اگر تک رنگ باشد ترجیحاً روشن و اگر طرح دار، باید با رنگ و لعاب براق انتخاب شود.

پوست تیره

اگر تک رنگ باشد روشن و اگر طرح دار، ترجیحاً زمینه و طرح هر دو روشن باشند بهتر است.

 

3- نوع شال

در هوای گرم تابستان بسیاری از افراد فقط شال نخی ساده یا سوپر نخ را ترجیح می دهند. چرا که علاوه بر خنک بودن، بسیار لطیف و سبک نیز می باشند و احساس سنگینی بر روی سر یا زبری در قسمت گردن نخواهید داشت. اما از چنین شال هایی در مجالس و مهمانی ها مسلماً نمی توانید استفاده کنید. به همین منظور ما پیشنهاد می کنیم از بین شال مجلسی، شال مزونی و یا شال پلیسه که همگی از جنسی نزدیک به نخ تولید شده باشند یکی را انتخاب نمایید. یک مانتو حریر و شالی که از بین سه مورد گفته شده استفاده شود، با چنین انتخابی قطعاً استایل مجلسی شیکی خواهید داشت.  

4- موقعیت استفاده

همیشه در هنگام پوشیدن لباس به این نکته توجه کنید که برای چه مکانی و چه مجلسی می خواهید لباس انتخاب کنید. اگر مکان اداری باشد، لباس شما باید کمی رسمی تر و ساده تر باشد و اگر مکان یک موقعیت مهمانی ولی رسمیست، طبیعتاً باید لباسی بپوشید که علاوه بر رسمی بودن، مجلسی نیز باشد. یعنی نه خیلی ساده مانند لباس اداری و نه خیلی زرق و برق دار باشد. در هر صورت لباس شما باید کمی خاص تر از لباس روزمره یا لباس دورهمی های ساده باشد. به عنوان مثال در یک مهمانی دوستانه می توانید یک مانتو حریر ساده طوسی به همراه شال ساتن یا حریر کرم رنگ شاین دار استفاده کنید. با این ترکیب علاوه بر مجلسی و مهمانی بودن، ساده، زیبا و شیک به نظر خواهید رسید. یا اگر در یک مهمانی و مجلس کاری حضور دارید، انتخاب یک مانتو شانتون طوسی به همراه شال حریر یا پلیسه خاکستری ساده می تواند انتخاب خوبی باشد.

5- لباس های دیگر

اما آخرین روش و ترفندی که می توانید با کمک آن استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی خود را ست کنید، توجه به لباس های دیگریست که می پوشید. به عنوان مثال تصور کنید که می خواهید دامن بپوشید و براساس آن باید استایل خود را ست کنید. برای این کار یک دامن مشکی به همراه جوراب شلواری مشکی و کیف و کفش مشکی اولین اقلامی هستند که برای این استایل انتخاب می کنید. اکنون به سراغ مانتو و شال می رویم. برای انتخاب مانتو بهترین گزینه یک کت کوتاه تا روی باسن است که با دامن شما جور در بیاید. به دلیل این که دامن شما مشکیست و رنگ مشکی تقریباً با تمامی رنگ ها قابلیت ست شدن را دارد. دست شما باز است اما برای فصل گرما و یک مجلس رسمی، کت سبز زمردی یا رنگ سیکلمه را پیشنهاد می کنیم. این رنگ ها علاوه بر روشن بودن، بسیار مجلسی نیز می باشند. در نهایت برای انتخاب آخرین گزینه یعنی شال، بهتر است شال طرح دار با توجه به رنگ کت خود انتخاب کنید. شالی را بپوشید که از رنگ کت شما در آن به مقدار زیادی ولی با سلیقه استفاده شده است. 

خرید اینترنتی انواع شال زنانه برای استایل های مختلف

برای انتخاب استایل شال تابستانی با مانتو مجلسی کافیست با 5 ترفند، رنگ شال، جنس شال، نوع شال، توجه به موقعیت و سایر لباس های خود پیش بروید. خواهید دید که استایلی جذاب و تابستانی و در عین حال مجلسی خواهید داشت. سایت پرند به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع شال و روسری فعالیت می کند و انواع شال و روسری تابستانی را عرضه می نماید. برای خرید شال مزونی، شال مجلسی، شال حریر و ابریشم و ... می توانید به سایت پرند مراجعه کنید. انواع مدل های شال زنانه مانند شال پلیسه که در سال های اخیر بسیار پرطرفدار است در رنگ و طرح های متنوع در پرند موجود است. شال مزونی نیز مدتی است وارد دنیال شال و روسری شده است که در فروشگاه اینترنتی پرند می توانید انواع شال مزونی با جنس های متنوع را پیدا کنید. نوع دیگر شال پرفروش شال مجلسی است که همانطور که از نامش پیداست برای مهمانی و مجالس رسمی و غیررسمی کاربرد دارد. فروشگاه شال و روسری پرند با در نظر گرفتن نیازهای بانوان برای استفاده از شال در موقعیت های مختلف، بهترین پیشنهادات را برای شما دارد.

parandscarf.com

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.