کد خبر : 52714 / /
/

جادوی نور با چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای در نگین نور

شما برای زیبایی خارجی محل زندگی خود چکاری پیشنهاد می کنید؟ آیا با چراغ های حیاطی آشنا هستید؟ انواع و کاربرد هر کدام از چراغ های حیاطی را می دانید؟ هنگامی که صحبت از افزایش زیبایی و عملکرد فضای بیرونی محل زندگی یا کار شما می شود، چراغ های چمنی، چراغ های ایستاده، چراغ‌های حیاطی و محوطه‌ای یک ابزار ضروری هستند. این چراغ ها به عنوان عناصر تزئینی و راه حل های روشنایی برای خانه ها، ویلاها و باغ ها کاربرد دوگانه ای دارند.

جادوی نور با چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای در نگین نور

 

اما اگر به شما بگوییم که مجموعه ای از چراغ های حیاط و باغ وجود دارد که نه تنها به عنوان قطعات تزئینی عمل می کند، بلکه راه حل های روشنایی کاربردی با روشنایی قابل تنظیم ارائه می دهد، چه؟ در صنایع روشنایی نگین نور انواع چراغ های چمنی، چراغ های ایستاده، چراغ‌های حیاطی و محوطه‌ای این ویژگی را برایتان به ارمغان می‌آورد که چراغ هایی با شدت نور مناسب ، رنگ بندی دلخواه، مدل کاملا سفارشی و بنا بر درخواست مشتری  برای محیط مورد نظر خود انتخاب کنید. این چراغ ها نه تنها از نظر شکل و کاربرد قابل تنظیم هستند، بلکه بدنه ای مقاوم و محافظ نیز دارند تا از ایمنی سیستم الکتریکی و لامپ داخل آن اطمینان حاصل شود.

 با چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای فضای بیرونی خود را روشن  و دلنشین کنید.

2

انواع چراغ‌ پارکی، حیاطی و محوطه‌ای

چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای طیفی از اشکال و کاربردها را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند طرح کاملی را برای تکمیل زیبایی فضای باز خود انتخاب کنید. چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله این دلایل افزایش امنیت، زیبایی بخشیدن به فضای بیرونی و افزایش استفاده از فضای باغ است. در زیر، چند نوع رایج از چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای را معرفی می‌کنم:

·چراغ‌های روشنایی مسیر

این نوع از چراغ‌ها برای روشنایی مسیرها و پیاده‌روها در حیاط و باغ استفاده می‌شوند. آن‌ها معمولاً در زمین قرار می‌گیرند و باعث روشنایی کافی و جلوگیری از تصادفات شبانه می‌شوند.

·چراغ‌های دیواری

این نوع از چراغ‌ها بر روی دیوارها یا ستون‌ها نصب می‌شوند و برای روشنایی عمومی در حیاط و باغ استفاده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند نوری متوسط تا قوی ایجاد کنند و به تزیین و زیبایی فضا کمک می‌کنند.

·چراغ‌های تزیینی

این نوع از چراغ‌ها بیشتر برای تزیین  فضای بیرونی استفاده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند درختان، گلدان‌ها یا سایر عناصر تزیینی را روشن کنند و به فضای باغ زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند.

·چراغ‌های خورشیدی

این نوع از چراغ‌ها از انرژی خورشید برای روشنایی استفاده می‌کنند. آن‌ها نیاز به سیم کشی ندارند و می‌توانند به صورت مستقل در فضای باغ نصب شوند. این نوع چراغ‌ها همچنین به لحاظ پایداری محیطی نیز مفید هستند.

3

قیمت چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای

قیمت چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای متناسب با نوع، کیفیت و برند مورد نظر متفاوت است. عواملی که می‌توانند بر قیمت آن‌ها تأثیر بگذارند، شامل موارد زیر می‌شود:

·جنس چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای

چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای که از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.جنس چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای میتواند چوبی، فلزی و یا پلاستیکی باشد که هر کدام از این جنس ها نیز دارای تنوع بسیاری می‌باشد. نکته قابل توجه این است در صنایع روشنایی نگین نور، تمام چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای از جنس فلزی پروفیل ضخامت دو با رنگ الکترواستاتیک قوی تولید می شوند که برای هر شرایط آب و هوایی مناسب می باشد.

·تکنولوژی چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای

چراغ‌هایی که از تکنولوژی هوشمند و قابل کنترل استفاده می‌کنند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

·قدرت روشنایی چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای

چراغ‌ها با قدرت روشنایی بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند. همچنین نوع چراغ ها ، تعداد چراغ ها و چیپ های چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای نیز در قیمت آن متاثر است.

·برند چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای

برندهای معروف و معتبر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند. لازم به ذکر است برند منتخب نگین نور با دارا بودن استاندارهای لازم در ساخت انواع چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای به علت حذف واسطه این امکان را بوجود آورده که چراغ های با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان عرضه نماید.

با توجه به تنوع و متناسب با نیازهای خود، قیمت چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای می‌تواند متغیر باشد. در نهایت، انتخاب چراغ‌های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای بستگی به سلیقه شما و نیازهای خاص شما دارد. مطمئن شوید که انتخاب شما با فضای باغ و سبک زندگی شما هماهنگی دارد.

4

خلاصه مطلب

چه به دنبال یک درخشش ملایم و گرم باشید یا یک نور روشن، لامپ هایی با سطوح مختلف شدت روشنایی متناسب با نیازهای شما در دسترس هستند. مجموعه صنایع روشنایی نگین نور طیف گسترده ای از  چراغ پارکی، حیاطی و محوطه‌ای با طراحی های بصری جذاب و مدرن و  عملکرد عالی را ارائه می دهد. با چراغ های پارکی، حیاطی و محوطه‌ای بادوام نگین نور فضاهای بیرونی خود را با اطمینان خاطر روشن کنید.

منبع : https://neginnoor.com/

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.