کد خبر : 52560 / /
/

در کدام صرافی ارز دیجیتال معامله کنیم؟ | معرفی صرافی قدرتمند بینگ ایکس

در کدام صرافی ارز دیجیتال معامله کنیم؟ | معرفی صرافی قدرتمند بینگ ایکس

 

 

صرافی بینگ ایکس، یکی از نام‌های برجسته در صنعت تجارت ارزهای دیجیتال، با رونقی فراگیر و گسترده در سال ۲۰۱۸ شکل گرفت. این پلتفرم از گذشته با نام Bingbon شناخته می‌شد و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های سوشال تریدینگ شناخته می‌شود. با ارائه خدمات گسترده و متنوعی از جمله معاملات اسپات، فیوچرز و کپی تریدینگ، بینگ ایکس به کاربران در بیش از ۱۰۰ کشور جهان خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد. امروزه، این صرافی به عنوان بهترین جایگزین برای کوکوین شناخته می‌شود. احراز هویت در این صرافی اجباری نیست و کاربران تنها با ثبت نام بینگ ایکس می‌توانند از خدمات و امکانات متنوع آن بهره‌مند شوند. در این مقاله، ما به بررسی جامع‌تر و کامل‌تر این پلتفرم می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با خدمات مفید و کارآمد صرافی بینگ ایکس آشنا شوید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یکی از پلتفرم‌های معروف مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که از توجه ویژه‌ای در میان کاربران ایرانی برخوردار است. این صرافی برای سومین بار متوالی از سوی تریدینگ ویو، به‌عنوان برترین صرافی ارز دیجیتال معرفی شده است. دلیل آن می‌تواند سطح اعتبار بالا و ارائه امکانات باکیفیت و خدمات مناسب آن به مشتریان باشد.

آیا بینگ ایکس به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند؟

یکی از موارد مهمی که هر معامله‌گر ایرانی در بدو ورود به دنیای جذاب ارزهای دیجیتال به آن توجه دارد و البته دغدغه اصلی کاربران ایرانی محسوب می‌شود، پشتیبانی از کاربران ایرانی و ارائه خدمات به آنان از سوی صرافی مورد نظر است. دلیل این امر آن است که بخاطر وجود تحریم‌های بین المللی، بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال، به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و درواقع فعالیت آن‌ها در این صرافی‌ها ممنوع اعلام شده است.

با توجه به ریسکی که این مسئله برای کاربران ایرانی به‌وجود می‌آورد، هموطنان ما در انتخاب صرافی باید بسیار دقیق عمل کنند تا امنیت سرمایه و حساب آن‌ها تضمین شده باشد.

خوشبختانه بینگ ایکس جزو صرافی‌هایی است که همچنان در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی است و ممنوعیتی در این باره وجود ندارد. کاربران ایرانی می‌توانند با ثبت نام بینگ ایکس و ایجاد حساب کاربری، به‌راحتی به خدمات و امکانات آن دسترسی داشته باشند.

احراز هویت در بینگ ایکس

تا اینجا متوجه شدیم که ممنوعیتی در خصوص فعالیت کاربران ایرانی در صرافی بینگ ایکس وجود ندارد اما آیا احراز هویت در این صرافی اجباری است؟

طبق بررسی‌های انجام شده، فرآیند احراز هویت در این صرافی اجباری نیست و کاربران بدون انجام این فرآیند نیز می‌توانند به معاملات خود ادامه دهند اما پیشنهاد صرافی به افرادی که سعی بر بالا بردن امنیت حساب خود دارند این است که فرآیند احراز هویت را تکمیل کنند.

برای اکانت‌هایی که احراز هویت نشده‌اند، امکان برداشت روزانه ۵۰ هزار دلار از این صرافی وجود دارد. مشتریانی که فرآیند احراز هویت را تکمیل کرده‌اند نیز می‌توانند تا سقف ۵ میلیون دلار در روز برداشت داشته باشند.

کاربران با ارسال یک عکس از آیدی کارت یا پاسپورت و یک تصویر از خود شخص می‌توانند مراحل احراز هویت را تکمیل کنند که تنها تا ۲۴ ساعت به‌طول می‌انجامد.

بررسی اعتبار صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس از اعتبار بالایی برخوردار است. درواقع یکی از مواردی که باعث اعتباربخشی به این صرافی شده، لیست شدن نام آن در سایت معتبر و مرجع کوین مارکت کپ است. در حال حاضر رتبه ۴۰م از آن بینگ ایکس است که البته ممکن است این رتبه تغییر کرده و کم یا زیاد شود.

این صرافی از حجم معاملات بسیار خوبی برخوردار است و میانگین بازدید ماهیانه آن در حدود ۸ میلیون برآورد شده که مقدار مناسبی است.

خوشبختانه تاکنون هیچ گزارش منفی اعم از هک، پولشویی یا کلاهبرداری این صرافی ارز دیجیتال گزارش نشده و کاربران می‌توانند با خیال آسوده با ثبت نام بینگ ایکس از خدمات عالی و باکیفیت آن بهره‌مند شوند.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس دارای امکانات و خدمات متنوعی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

پشتیبانی فارسی

صرافی بینگ ایکس دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که به مشتریان اطمینان خاطر می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن می‌توانند پاسخ سوال‌های خود را دریافت و مشکلات خود را رفع نمایند. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی، کار با این پلتفرم معاملاتی را برای کاربران ایرانی بسیار راحت می‌کند.

کارمزد مناسب

یکی از موارد مهم برای براورد هزینه‌های معاملاتی، اطمینان از مناسب بودن میزان کارمزد دریافتی توسط صرافی است. میانگین کارمزدهای این صرافی در معاملات اسپات ۰.۱ درصد و در معاملات فیوچرز برای سفارشات میکر ۰.۰۲ و سفارشات تیکر ۰.۰۵ درصد در نظر گرفته شده که میزان مناسب و منطقی برای کارمزد است.

معاملات اسپات و فیوچرز

کاربران با ثبت نام بینگ ایکس می‌توانند بیش از ۳۰۰ نوع توکن را به‌صورت تک یا جفت‌ارز در بخش معاملات اسپات و فیوچرز معامله و خرید و فروش کنند.

کیف پول اختصاصی

بینگ ایکس دارای کیف پول اختصاصی است که مناسب کاربرانی است که قصد دارند دارایی‌های خود را در بستر صرافی نگهداری و خرید و فروش کنند. البته نگهداری از رمزارزها برای طولانی مدت، به‌دلیل ریسک‌های موجود مانند حمله هکرها در هیچ یک از صرافی‌ها پیشنهاد نمی‌شود و بهتر است دارایی‌ها به کیف پول‌های نرم‌افزاری یا سخت افزاری منتقل شوند.

قابلیت کپی تریدینگ

با استفاده از این قابلیت، افراد می‌توانند معاملات افراد حرفه‌ای را در حساب خود کپی کنند و از معاملات سودآور معامله‌گران باتجربه‌تر بهره‌مند شود. البته باید بدانید بهرحال در این بخش نیز ریسک ضرر وجود دارد و تضمینی برای موفق بودن تمامی معاملات وجود ندارد.

پشتیبانی از واحد ریال

یکی از ویژگی‌های جالب این صرافی پشتیبانی از واحد ریال است. به این معنی که شما قادرید تمامی قیمت‌ها را به ریال مشاهده کنید. تاکنون هیچ یک از صرافی‌های خارجی از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

اتصال به تریدینگ ویو

از امکانات کاربردی این صرافی، اتصال حساب به سایت تریدینگ ویو است که با استفاده از آن می‌توانید معاملات خود را در تریدینگ ویو انجام داده و آن را مدیریت کنید.

معاملات فارکس

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد بینگ ایکس، امکان معامله در فارکس است. درواقع این صرافی با پشتیبانی از برخی از نمادهای فارکس، به کاربران امکان می‌دهد تا در بازار فارکس نیز معامله کنند.

خلاصه مطلب

صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های پرطرفدار و برجسته در دنیای رمزارزهاست. این صرافی در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و به‌سرعت با کسب موفقیت‌های پی در پی به یکی از صرافی‌های پیشرو در میان صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل شد. خوشبختانه این صرافی به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌کند. همچنین فرآیند احراز هویت در صرافی بینگ ایکس اجباری نیست و کاربران تنها با ثبت نام بینگ ایکس می‌توانند از امکانات و خدمات عالی آن بهره‌مند شوند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.