کد خبر : 51488 / /
/

خفن ترین هتل ها با ویوی رویایی برای اقامت مسافران تور آنتالیا لحظه آخر

ناراضی بودن مسافران اخیر تور آنتالیا از کیفیت خدماتدهی یک هتل در منطقه کمر، دلیل بی‌کیفیتی همه هتل‌های این شهر نیست! بلکه برخی از هتل‌های آنتالیا آنچنان خدمات لوکسی را به مسافران ارائه می‌دهند که نمی‌توانند از این مجموعه‌های اقامتی ناراضی بیرون بیایند. کدام هتل های آنتالیا تا این حد برای اقامت جذاب هستند؟

خفن ترین هتل ها با ویوی رویایی برای اقامت مسافران تور آنتالیا لحظه آخر

 

ناراضی بودن مسافران اخیر تور آنتالیا از کیفیت خدماتدهی یک هتل در منطقه کمر، دلیل بی‌کیفیتی همه هتل‌های این شهر نیست! بلکه برخی از هتل‌های آنتالیا آنچنان خدمات لوکسی را به مسافران ارائه می‌دهند که نمی‌توانند از این مجموعه‌های اقامتی ناراضی بیرون بیایند. به خدمات با کیفیت این اقامتگاه‌های لوکس باید چشم‌انداز رویایی و ویژه‌ی آن‌ها را هم اضافه کنید. به‌این‌ترتیب شما قطعا از هتل خود در زمان اقامت بیرون نمی‌آیید و تمام زمان سفرتان را داخل این مجموعه‌ها می‌گذرانید. اما کدام هتل های آنتالیا تا این حد برای اقامت جذاب هستند؟

 

7 هتلی که برای رزرو تور آنتالیا باید به خاطر بسپارید

هر کدام از هتل های آنتالیا به شهری کوچک شبیه هستند؛ زیرا داخل بسیاری از آن‌ها فروشگاه، رستوران، مرکز آرایش و اتاق‌های بازی دارند. اما برخی از این مجموعه پا را فراتر گذاشته و امکانات ویژه‌ی بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به طور مثال می‌توان به زمین‌های گلف برخی از این مجموعه‌های اقامتی اشاره کرد. در ادامه به معرفی این دست از هتل‌های می‌پردازیم که در زمان سفر به آنتالیا دل‌تان نمی‌خواهد از آن‌ها بیرون بروید!

  1. هتل مردان پالاس؛ مشهورتر از این هتل پیدا نمی‌کنید!

در منطقه‌ی لارا، یکی از زیباترین مناطق ساحلی آنتالیا، هتل "Mardan Palace Hotel" واقع شده است. مردان پالاس شهرت بیشتری نسبت به سایر هتل‌های آنتالیا دارد. این هتل دسترسی آسانی به ساحل دارد که برای دسترسی به آن نیاز به تردد در خیابان‌های شلوغ آنتالیا نیست. مهمترین ویژگی این هتل چشم‌انداز آن به ساحل بسیار دلنشین است. طراحی این هتل طوریست که در هر حالتی ویوی اتاق شما رو به آب است. بخش بیرونی هتل رو به آب‌های مدیترانه است و اتاق‌های پشت به دریا هم چشم‌انازی به ساحل مجموعه دارد. همچنین این هتل آنتالیا با امکانات لوکس، سرویس‌های شگفت‌انگیز و رستوران‌های با مناظر دیدنی، تجربه‌ای لاکچری را برای مسافران فراهم می‌آورد.

  1. مکس رویال، بهشتی برای گلف بازان

در منطقه‌ی بلک نیز، هتل "Maxx Royal Belek Golf Resort" واقع شده است. این هتل نزدیکی بسیار خوبی به ساحل دارد و مسافران بدون مشکل می‌توانند از امکانات ساحلی و آبی در این منطقه استفاده کنند. امکانات گلف، استخرهای بزرگ و رستوران‌های لوکس این هتل را به یک مقصد طلایی برای تفریح و استراحت تبدیل کرده است. می‌توان گفت این هتل بهشت گلف‌بازان است. پس اگر قصد انجام این ورزش را در زمان سفرتان به آنتالیا دارید، اقامت در مکس رویال را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  1. با خیال راحت در ساحل اختصاصی هتل ریکسوس آفتاب بگیرید

در همین منطقه بلک، هتل "Rixos Premium Belek" نیز قرار دارد. این هتل با دسترسی آسان به ساحل و چشم‌انداز زیبایی از دریا، یک گزینه عالی برای مسافران است. در اصل هتل دارای ساحل اختصاصی است و مسافران می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. استخرهای بزرگ، سرویس‌های ویژه و رستوران‌های با منظره جذاب از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

  1. فیلم تایتانیک را در این هتل زندگی کنید!

در منطقه‌ی لارا، هتل " Titanic Beach Lara Hotel" نیز واقع شده است. این هتل با دسترسی آسان به ساحل و طراحی منحصر به فرد، به خودی خود یکی از جاذبه‌های آنتالیا برای مسافران به حساب می‌آید. با رزرو تور آنتالیا هتل تایتانیک، نزدیک‌ترین تجربه به اقامت در یک کشتی تایتانیک را به دست می‌آورید. امکانات لوکس، رستوران‌های با منظره دریا و امکانات تفریحی متنوع این مجموعه را به اقامتگاهی رمانتیک برای مسافران تبدیل کرده است.

  1. هتل دلفین ایمپریال؛ اقامتگاهی به مثابه یک شهر

در منطقه‌ی لارا، "Delphin Imperial Lara" نیز قرار دارد. این هتل با دسترسی آسان به ساحل، وسعت زیاد به بزرگی حتی یک شهر و امکانات لوکس خود، یک گزینه بسیار جذاب برای مسافران است. رستوران‌های با منظره دریا و سرویس‌های خصوصی از جمله ویژگی‌های این هتل است که تجربه‌ای لاکچری و لذت‌بخش را برای مسافران هدیه می‌دهد. این هتل به دلیل داشتن امکانات کافی و قیمت نسبتا مناسب باتوجه‌به خدمات، یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای رزرو تور آنتالیا 4 شب و 5 روز است.

  1. با اقامت در هتل کریستال، از ماساژ لذت ببرید!

در منطقه‌ی بلک، هتل "Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa" واقع شده است. این هتل با دسترسی آسان به ساحل و امکانات لوکس خود، یکی از گزینه‌های برتر برای مسافران است. استخرهای زیبا، سرویس‌های لوکس و رستوران‌های با غذاهای خوشمزه، از دیگر ویژگی‌های این هتل است که تجربه لاکچری و بی‌نظیری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. ویژگی مهم دیگر این مجموعه امکان ارائه انواع خدمات اسپا به افراد و حتی زوج‌ها است.

  1. هتل کنکورد با غذاهای متنوع و لذیذ

در منطقه‌ی لارا، هتل "Concorde De Luxe Resort" به چشم می‌خورد. دسترسی به ساحل از این هتل به ساحل بسیار آسان است و مسافران می‌توانند به راحتی از امکانات ساحلی استفاده کنند. طراحی زیبا و منحصر به فرد، خدمات لوکس، رستوران‌هایی با غذاهای لذیذ و استخرهای زیبا از ویژگی‌های این هتل است که تجربه‌ای لاکچری و فراموش‌ناپذیر برای مسافران خواهد بود.

چه زمانی را برای رزرو این هتل‌ها انتخاب کنیم؟

به شما پیشنهاد می‌دهیم که در صورتی که قصد رزرو تور آنتالیا فروردین تا تور آنتالیا مهر را داشتید، یکی از این مجموعه‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. در صورت سفر به آنتالیا در نیمه دوم سال ممکن است نتوانید از تمامی این امکانات این هتل‌ها استفاده کنید؛ زیرا به دلیل سرما ارائه خدمات و امکانات استخر به مسافران لغو می‌شود.

لحظه آخر بهترین هتل آنتالیا را برای شما رزرو می‌کند!

آژانس‌های مسافرتی همکار با سایت لحظه آخر بهترین هتل های آنتالیا را به شما معرفی می‌کند. برای رزرو تور آنتالیا از این شرکت بایستی درخواست رزرو تور را در این سایت ثبت کنید. پس از ثبت رزرو آژانس‌های مسافرتی این سایت با شما تماس گرفته و مشاوره‌ی لازم را جهت انتخاب هتل برای اقامت به شما می‌دهند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.