کد خبر : 50493 / /
/

چگونه حساب کاربری Call of Duty: Mobile را بازیابی کنیم؟

 

چگونه حساب کاربری Call of Duty: Mobile را بازیابی کنیم؟

 

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های سبک مبارزه برای بقا و زنده ماندن است که در طی سال‌های اخیر توانسته است محبوبیت زیادی به دست بیاورد. یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که برای گیمر ها و بازیکنان Call of Duty: Mobile ممکن است ایجاد شود، حذف اکانت یا فراموشی رمز عبور بازی است که به هر دلیلی ممکن است اتفاق بیفتد.

اگر شما هم جز آن دسته از گیمرهایی هستید که به دنبال راهی برای بازیابی و برگرداندن اکانت بازی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم که در ادامه این مقاله با من همراه باشید. در ادامه چندین روش راحت و مناسب برای بازیابی و برگرداندن اکانت بازی به شما معرفی می‌کنم. شما می‌توانید با طی مراحلی که در ادامه به شما معرفی می‌کنم، اکانت بازی کالاف خود را به راحتی بازیابی کنید. پس در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

آشنایی با کالاف دیوتی موبایل

به طور کلی سری بازی‌های کالاف دیوتی یا ندای وظیفه در سبک تیراندازی اول شخص هستند. این سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید یک تجربه متفاوت از سری بازی‌های اکشن و جنگی داشته باشید.

بازی‌های کالاف دیوتی در سال 2003 برای کنسول‌های بازی ایکس باکس و پلی استیشن به بازار عرضه شدند. در سال 2019 نیز یک نسخه موبایل از کالاف دیوتی منتشر شد. با انتشار نسخه موبایل بازی کالاف دیوتی، جذابیت این سری بازی‌های بیش از پیش شد و توانست خیلی زود طرفداران زیادی به دست بیاورد. این بازی با ارائه گرافیک و گیم پلی متفاوت توانست تجربه‌ای متفاوت و هیجان انگیز را برای گیمر ها و کاربران به وجود بیاورد.

شرکت بازی سازی اکتیویژن و استودیو tencent studio در طراحی و توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل چند نفره نقش موثری داشته‌اند. حال در این بین شاید به هر دلیل اکانت کالاف دیوتی شما حذف شده باشد یا رمز عبور به اکانت کالاف را فراموش کرده باشید. در این مواقع راهکارهایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در سریع‌ترین و راحت‌ترین حالت ممکن، اکانت کالاف دیوتی خود را برگردانید. برای آشنایی با این راهکار این ادامه این مطلب را از دست ندهید. همچنین باید اضافه کنم که بازی رد دد 2 نیز به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی شناخته می‌شود. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنم که همین الان برای خرید بازی Red Dead 2 سری به فروشگاه ورم گیم بزنید.

روش بازگردانی اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل

images_1709639748_65e70844dbb3b.png

بازی Call of Duty: Mobile یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین گوشی محسوب می‌شود. اگر تا به حال تجربه این بازی را داشته‌اید قطعا می‌دانید که از دست دادن اطلاعات حساب کاربری بازی به هر دلیل یا حذف شدن اکانت یا فراموش رمز عبور یا حتی دزدیده شدن رمز عبور و... می‌تواند تجربه بسیار بد و ناخوشایندی باشد.

البته خوشبختانه راه‌ها و روش‌های اصولی برای بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند به راحتی به اکانت بازی خود دسترسی پیدا کنید. البته قبل از اینکه به بررسی راهکارهای موجود برای بازیابی اکانت قانونی بازی کالاف بپردازیم، بهتر است با روش‌های ورود و ساخت اکانت این بازی آشنا شویم.

چطور اکانت بازی ندای وظیفه نسخه موبایل را برگردانیم؟

در ابتدا برای ورود به بازی Call of Duty: Mobile پس از اینکه آن را روی گوشی خود نصب کردید، به سه گزینه زیر رو به روی می‌شوید:

 

حالت Guest یا مهمان

اولین گزینه حالت مهمان یا Guest است که برای افرادی مناسب است که قصد ایجاد اکانت و حساب کاربردی جدید در بازی کالا ندارند. در این حالت شما می‌توانید یک تجربه کوتاه از بازی داشته باشید.

اکتیویژن کالاف

دو گزینه دیگری که در ابتدای ورود به بازی برای شما نمایش داده می‌شوند، گزینه ورود با اکتیویژن و فیسبوک است. اگر در هنگام ورود به بازی یکی از این دو گزینه رو انتخاب کرده باشید، راحت‌تر می‌توانید اکانت بازی خود را بازیابی کنید. در این شرایط حتی اگر گوشی خود را نیز عوض کرده باشید، به راحتی می‌توانید اکانت خود را با اطلاعات مربوط به جیمیل بازیابی کنید.

در این بین برخی افراد نیز هستند که برای تجربه کوتاه مدت بازی، حالت مهمان را انتخاب می‌کنند و بازی را تجربه می‌کنند. در این صورت اطلاعات حساب کاربری آنان به صورت آنلاین ذخیره نمی‌شود. حال اگر در این شرایط، فرد حساب کاربری خود را به هر دلیل از دست داده یا بازی را پاک کند، دیگر به اکانت خود دسترسی نخواهد داشت.

حال نوبت به آشنایی با روش‌های اصولی بازگردانی اکانت کالا دیوتی موبایل می‌رسد. برای آشنایی با این روش‌ها، در ادامه با من همراه باشید. البته باید اضافه کنم که اگر از طرفداران اصلی بازی های فیفا هستید، همین الان از سایت ورم گیم می توانید اقدام به خرید اکانت قانونی بازی Fc 24 با مناسب ترین قیمت کنید.

بازیابی اکانت Call of Duty: Mobile با فیسبوک

با اتصال اکانت بازی Call of Duty: Mobile به فیسبوک، میتوانید به خیالی آسوده بازی را تجربه کنید چرا که تمام پیشرفت‌ها و اطلاعات بازی در حساب فیسبوک شما ذخیره خواهند شد. همچنین با ذخیره اکانت بازی کالاف به فیسبوک به راحتی می‌توانید به طور همزمان، از دستگاه‌های مختلف برای تجربه بازی استفاده کنید.

حال اگر اکانت بازی حذف شده خود را از قبل روی فیسبوک ذخیره کرده باشید، برای بازیابی آن باید با اولین ورود پس از نصب مجدد بازی، روی گزینه آبی رنگ یا فیسبوک کلیک کنید. در ادامه اطلاعاتی که در اکانت فیسبوک شما به طور خودکار ذخیره شده بودند، وارد شده و می‌توانید اکانت Call of Duty: Mobile خود را بازیابی کنید.

بازیابی اکانت Call of Duty: Mobile از طریق حساب اکتیویژن

همان طور که گفت شد، یکی دیگر از روش‌های ذخیره اکانت بازی Call of Duty: Mobile، ذخیره سازی به صورت آنلاین از طریق اکتیویژن است. اگر با اولین ورود خود به بازی از طریق اکتیویژن اکانت بازی خود ایجاد کرده باشید، به راحتی می‌توانید اطلاعات اکانت بازی خود را بازیابی کنید.

برای این کار باید در صفحه ابتدای بازی که به هنگام ورود برای شما باز می‌شود، روی گزینه وسطی کلیک کرده و ایمیل و رمز خود را وارد کنید و در نهایت روی گزینه sign in now کلیک کنید. در صورتی که رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید، با کلیک بر روی گزینه فراموشی رمز یا forget password، یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد یک رمز جدید برای اکانت خود ایجاد کنید. با استفاده از این راهکاری به راحتی می‌توانید رمز فراموش شده خود را بازیابی کرده و وارد اکانت بازی خود شوید.

اگر به سری بازی‌های اساسینز کرید علاقه مند هستید، باید بدانید که قیمت بازی اساسین کرید میراژ برای ps5 در سایت ورم گیم نسبت به سایت های دیگر مانند گیم استور بهتر و مناسب‌تر است. پس این فرصت را از دست ندهید و همین الان اکانت قانونی این بازی را از worm game تهیه کنید

سخن پایانی

امیدوارم با مطالعه این مطلب که در خصوص بازیابی اکانت کالا دیوتی موبایل است، توانسته باشید اکانت بازی خود را بازیابی کرده باشید. اگر باز هم نتوانستید با این راهکارها، اکانت بازی خود را بازیابی کنید، می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی اکتیویژن، اکانت حذف شده خود را بازیابی کنید. برای این کار باید وارد سایت رسمی اکتیویژن شده و روی گزینه پشتیبانی یا support کلیک کنید. با ورود به صفحه پشتیبانی، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

 

سوالات متداول

  1. بازی کالاف دیوتی برای چه گوشی مناسب است؟

گوشی‌های میان رده و بالا رده و پرچم‌دار می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای نصب و اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل باشند.

  1. بهترین راه برای بازگردانی اکانت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

در صورتی که اکانت بازی خود را به اکتیویژن یا فیسبوک لینک کرده باشید، در آینده راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید آن را بازیابی کنید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.