کد خبر : 50463 / /
/

​ریست کردن ریموت پارکینگ

​ریست کردن ریموت پارکینگ

 

درب های اتوماتیک دارای ریموت کنترل از راه دور هستند که گاهی به دلایلی که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم نیاز به ریست کردن ریموت پارکینگ پیدا میکنید. در این صفحه روش های ریست کردن ریموت پارکینگ را بررسی میکنیم. در صورتی که قصد خرید ریموت درب پارکینگ باکیفیتی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر دارید میتوانید به صفحه ریموت کرکره برقی مراجعه کنید. همچنین از طریق تماس با بهترین فروشگاه لوازم کرکره برقی با شماره های 02155441450 و 09122552119 و یا مراجعه به وبسایت مجموعه همتا به نشانی www.hamtadoor.com میتوانید باکیفیت ترین کرکره های برقی، درب اتوماتیک، ریموت و تجهیزات درب های کرکره ای برقی را خریداری کنید.

علت ریست کردن ریموت درب پارکینگ

قبل از آن که بخواهیم شما را با نحوه ریست کردن ریموت پارکینگ آشنا کنیم نیاز است با دلایل ریست کردن درب ریموت دار آشنا شویم تا متوجه شویم در چه شرایطی میتوان اقدام به ریست کردن ریموت درب پارکینگ نمود.

علت ریست ریموت پارکینگ میتواند به دلایل زیر باشد:

  • گم شدن ریموت پارکینگ

گاهی ممکن است ریموت درب پارکینگ را در خانه و یا محل کار خود جا بگذارید و یا به هر دلیلی ریموت درب پارکینگ شما گم شود شما نیاز به ریست کردن ریموت درب پارکینگ پیدا خواهید کرد. در صورتی که ریموت پارکینگ گم شود نیاز است که تنظیماتی که قبلا روی ریموت انجام داده اید را ریست کنید و به دلایل امنیتی آن را به حالت اول برگردانید زیرا ممکن است افراد غیر مجاز به کد ریموت پارکینگ شما دسترسی پیدا کرده باشند و از آن سو استفاده کنند.

در صورتی که ریموت درب پارکینگ را فراموش کرده اید همراه خود بیاورید و میخواهید درب اتوماتیک پارکینگ را بدون ریموت باز کنید میتوانید از راهکار های گفته شده در مقاله باز کردن کرکره برقی بدون ریموت استفاده کنید.

  • برنامه ریزی مجدد ریموت پارکینگ

از دیگر دلایل ریست کردن ریموت درب پارکینگ میتواند نیاز به برنامه ریزی و تنظیم مجدد ریموت باشد. در این صورت باید ابتدا نسبت به ریست ریموت گارکینگ اقدام کرده و سپس تنظیمات جدید را روی آن اعمال کنید. برنامه ریزی مجدد معمولا در زمانی رخ میدهد که ایرادی در کارکرد درب کرکره ای پارکینگ رخ میدهد و تعمیرکاران در این زمان برای رفع ایراد باز و بسته نشدن درب اقدام به برنامه ریزی مجدد ریموت پارکینگ میکنند.

در صورتی که درب کرکره ای پارکینگ شما بالا و پایین نمیرود و به دنبال رفع این ایراد هستید پیشنهاد میکنیم از راهکار های گفته شده در مقاله علت بالا نرفتن کرکره برقی برای عیب یابی درب پارکینگ خود استفاده کنید.

  • افزودن ریموت جدید

در هر پکیج درب اتوماتیک پارکینگ دو ریموت موجود است و گاهی ممکن است نیاز به افزودن ریموت جدیدی به ساختمان خود داشته باشید. در این زمان نیاز به خرید ریموت های بیشتر و ریست کردن آن ها قبل از کددهی خواهید داشت.

  • اشتباه تنظیم شدن درب پارکینگ

گاهی ممکن است تنظیمات اشتباهی در ریموت پارکینگ انجام شده باشد و شما نیاز داشته باشید برای تنظیم مجدد ریموت ابتدا آن را ریست کنید تا کد های قبلی پاک شود و بتوانید تنظیمات صحیح را انجام دهید.

ریست کردن ریموت پارکینگ

از سوالاتی که کاربران از ما میپرسند این است که چطور میتوانیم یک درب اتوماتیک را ریست کنیم و ریست کردن یا خام کردن ریموت درب اتوماتیک به چه صورت انجام می شود. ریست ریموت درب پارکینگ به معنی پاک کردن اطلاعات قبلی و کددهی های انجام شده برای آن است.

نحوه ریست کردن ریموت پارکینگ به این صورت میباشد که شما باید ابتدا دکمه های 1 و 2 یا دکمه های A و B را از روی ریموت به صورت همزمان فشار دهید.

در مرحله بعد نحوه ریست کردن ریموت درب پارکینگ شما باید نگه داشتن این دکمه ها را برای 3 ثانیه نگه دارید تا با چشمک زدن چراغ LED رو به رو شوید.

با این چشمک زدن چراغ ال ای دی میتوانید متوجه شوید که ریموت و درب پارکینگ ریست شده است.

در صورتی که با این مراحل ریموت پارکینگ ریست نشد میتوانید مراحل زیر را به عنوان آخرین روش ریست کردن ریموت پارکینگ انجام دهید.

  • کلید باز کردن ریموت را نگه دارید و کلید قفل را رها نمایید.
  • کلید قفل را برای 3 یا 4 مرتبه خیلی سریع فشار دهید.
  • در این مرحله شاهد چشمک زدن چراغ LED خواهید بود که نشان از ریست شدن ریموت درب پارکینگ دارد.

در صورتی که در مورد نحوه و آموزش ریست کردن درب پارکینگ سوالی برای شما باقی مانده و یا با مشکلی رو به رو شدید میتوانید با همکاران ما در مجموعه همتا تماس بگیرید تا در اسرع وقت ایراد ایجاد شده را رفع نمایند.

8

ریست کردن ریموت پارکینگ غیر بلوتوثی

ریست کردن ریموت پارکینگی غیر بلوتوثی به معنی خام کردن ریموت پارکینگ غیر بلوتوثی یا به عبارت ساده تر به معنی پاکسازی اطلاعات و کد های قبلی آن میباشد تا بتوانید مجدد این ریموت را کددهی کنید و از آن استفاده نمایید.

برای خام کردن یک ریموت پارکینگ غیر بلوتوثی باید دکمه های 1/2 یا A/B که معمولا روی ریموت مشخص شده است را به صورت همزمان فشار داده و نگه دارید. در این زمان شاهد چشمک زدن چراغ ال ای دی خواهید بود که این نشان دهنده ریست شدن ریموت پارکینگ غیر بلوتوثی میباشد.

در این زمان ریموت آماده کددهی و تنظیم مجدد است و میتوانید اقدام به استفاده مجدد از آن نمایید. همان طور که مشاهده کردید ریست کردن ریموت غیر بلوتوثی تفاوتی با ریست انواع ریموت پارکینگ ندارد و شما باید همان مراحل را انجام دهید.

9

علت ریست نشدن ریموت پارکینگ

در بعضی مواقع کاربران مشکل ریست نشدن ریموت پارکینگ را گزارش کرده اند و به دنبال راهکاری برای ریست نشدن ریموت درب پارکینگ هستند. علت ریست نشدن ریموت پارکینگ گاهی میتواند به دلیل عدم پشتیبانی ریموت از بلوتوث میباشد. گاهی نیز ممکن است ایرادی در ریموت پارکینگ و یا درب کرکره ای برقی پارکینگ ایجاد شده باشد که در این صورت باید برای رفع ایراد آن ها اقدام کنید.

مجموعه همتا یکی از بزرگترین مجموعه ها میباشد که در زمینه تولید انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک پارکینگ فعالیت میکند و علاوه بر این محصولات خدمات تعمیرات و نصب انواع درب برقی پارکینگ را نیز انجام میدهد. در صورتی که علت ریست نشدن ریموت پارکینگ ایراد در ریموت و یا درب پارکینگ است میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تیم تعمیرکار درب برقی پارکینگ به محل شما اعزام شود.

ریست کردن ریموت پارکینگ بتا

ریموت پارکینگ بتا یکی از ریموت های محبوب و پرکاربرد در میان مشتریان است که ریست کردن ریموت پارکینگ بتا از چالش های دارندگان این ریموت ها میباشد. برای ریست کردن ریموت پارکینگ بتا شما باید این نکته را بدانید که برای این ریموت از دکمه های A و B برای ریست کردن ریموت استفاده نمیکنیم و باید از دکمه های C و D استفاده نماییم.

برای ریست کردن ریموت پارکینگ بتا دکمه های C و D را به صورت همزمان فشار دهید تا چراغ چشمک زن شروع به روشن و خاموش شدن کند.

در مرحله بعد باید دکمه C را نگه دارید و سپس دکمه D را برای 3 مرتبه پشت هم سریع فشار دهید. در این زمان چراغ چشمک خواهد زد که متوجه خواهید شد ریموت بتا خام یا به اصطلاح ریست شده و شما میتوانید کددهی و تنظیمات جدید را برای آن انجام دهید.

در این مقاله تلاش کردیم روش های ریست کردن ریموت پارکینگ را به شما آموزش دهیم. در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید ریست و یا ست کردن ریموت را انجام دهید و یا قصد خرید ریموت کرکره برقی و یا درب اتوماتیک پارکینگ را داشتید میتوانید با همکاران ما در مجموعه همتا تماس بگیرید. مجموعه همتا در زمینه تولید و فروش  کرکره برقی، ریموت کرکره برقی، درب اتوماتیک، پرده برقی، لوازم کرکره برقی، شیشه بالکنی، جک پارکینگ و راهبند پارکینگ فعالیت میکند و شما میتوانید جهت دریافت خدمات و همچنین دریافت مشاوره رایگان خرید انواع محصولات با شماره های 02155441450 و 09122552119 تماس بگیرید و از طریق سایت مجموعه همتا به آدرس www.hamtadoor.com اطلاعات لازم را در مورد فعالیت های این مجموعه کسب نمایید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.