کد خبر : 50351 / /
/

آشنایی با انواع گشت شهری دبی

شهر دبی به دلیل سرمایه‌گذاری درست و برنامه‌ریزی‌شده به یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه تبدیل‌شده است. جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی که در این شهر وجود دارد که سالانه میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. تفریحات ساحلی، پارک‌های آبی، گشت‌وگذار در میان برج‌های آسمان‌خراش و... از تفریحاتی است که در هنگام سفر به دبی باید حتماً انجام دهید؛ برای بازدید از اماکن دیدنی شهر و تجربه زیبایی‌های دبی، نیاز به یک راهنمای حرفه‌ای دارید که البته تور گشت شهری دبی این امکان را در دسترس شما قرار می‌دهد. برای گشت و گذار در شهر دبی و تماشای جاذبه‌های گردشگری این شهر بهتر است از تور گشت شهری دبی استفاده کنید.

آشنایی با انواع گشت شهری دبی

 

گشت شهری دبی به چه معناست؟

گشت شهری دبی (Dubai sightseeing) یک تور گردشگری یک‌روزه در شهر دبی است که شما در این تور از مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی این شهر دیدن می‌کنید. معمولا در طول تور دبی گردی یک نفر به عنوان راهنما همراه مسافران می‌رود و مکان‌های موردنظر را به آن‌ها معرفی می‌کند و از تاریخ دبی و امارات متحده عربی برای مسافران روایت می‌کند.

معمولا افرادی که مسئول برگزاری این تورهای داخل شهری هستند تلاش می‌کنند که مکان‌هایی را برای بازدید مسافران انتخاب کنند که از محبوبیت بالایی برخوردار اند و جذابیت بیشتری برای مسافران دارند. گردش در دبی با کمک تور این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

به چند روش می‌توان در دبی گشت و گذار کرد؟

همان‌طور که می‌دانید بیشتر افراد با هدف گشت‌و‌گذار در دبی اقدام به سفر به این شهر می‌کنند. رفت‌وآمد در شهر دبی می‌تواند شما را با چالش‌هایی روبرو کند. شما با توجه به هدف سفر خود باید نوع تور گشت شهری مناسب خود را پیدا کنید.

حال اگر شما یک توریست هستید و قصد بازدید از اماکن توریستی این شهر را دارید، تاکسی گزینه مناسبی برای شما نیست؛ زیرا باعث هدر رفتن هزینه و وقت شما می‌شود. روش‌های زیادی برای گشت‌وگذار داخل شهر وجود دارد که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

2

گشت در دبی با خودرو شخصی

بعضی افراد برای جلوگیری از هزینه‌های سنگین رفت‌وآمد و احساس راحتی استفاده از خودرو شخصی خود، با ماشین و وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنند. اگر برای اولین بار با خودرو شخصی خود به دبی سفر کنید ممکن است مسیریابی اماکن توریستی برایتان دشوار باشد. اگرچه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و جی‌پی‌اس می‌توانید به راحتی تفریحات و اماکن دیدنی را در نقشه پیدا کنید اما باز هم گشت شهری با خودروی شخصی ممکن است برای برخی از افراد چالش زا باشد.

اگر قصد سفر به دبی با خودرو شخصی خود را دارید باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشید و در مدارک شما هیچ کم و کاستی‌ای وجود نداشته باشد. اگر به هر دلیلی از بردن خودرو شخصی خود منصرف شدید می‌توانید از خودروهای اجاره‌ای موجود در دبی استفاده کنید و با خیالی آسوده سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

گشت در دبی با اتوبوس‌ هاپ آن هاپ آف

گشت شهری دبی با استفاده از اتوبوس هاپ آن هاپ آف یک راه مقرون‌به‌صرفه برای بازدید از اماکن توریستی شهر دبی است. برای این کار فقط کافی است از بین پلن‌هایی که برای گشت و گذار مسافران وجود دارد یکی را انتخاب کرده و نسبت به خرید بلیت آن اقدام کنید.

این اتوبوس‌ها دوطبقه هستند که طبقه بالا آن‌ها بدون سقف است؛ همچنین ۴۰ ایستگاه در مناطق تفریحی و گردشگری دبی دارند. این اتوبوس‌ها هر نیم ساعت یک‌بار به ایستگاه‌های موجود می‌رسند و مسافران را طبق نقشه‌ای‌که از قبل برای آن‌ها گذاشته‌شده جابه‌جا می‌کنند. تعداد سوار و پیاده شدن شما در طول این تور دبی گردی نامحدود است. بعد از سوارشدن شما می‌توانید در هرکدام از ایستگاه‌ها که می‌خواهید از اتوبوس پیاده شده و بقیه مسیر را پیاده ادامه دهید و مجدداً به این ایستگاه آمده و سوار اتوبوس شوید.

مسیرهای حرکت این اتوبوس‌ها طوری طراحی‌شده است که شما بتوانید در نزدیک‌ترین رستوران‌ها نهار و شام خود را میل کنید. در مجموع سه مسیر آبی، قرمز و سبز برای حرکت این اتوبوس‌ها طراحی‌شده است که هرکدام از آن‌ها تعدادی مکان تفریحی را در بر می‌گیرد. شما برای استفاده از تور هاپ آن هاپ آف دبی نیاز به خرید بلیط دارید؛ همچنین می‌توانید بلیط سه مسیر بالا را در لینک درج شده خریداری کنید.

3

تور های گشت شهری دبی

تور گشت شهری دبی یک فعالیت محبوب برای کسانی است که قصد دارند شهر دبی را به طور کامل بشناسند و از مکان‌های تفریحی و گردشگری آنجا بازدید کنند. هزینه تور گشت شهری دبی با توجه به خدمات آن متفاوت است و به نوع بلیط شما بستگی دارد. همچنین برای خرید بلیط گشت شهری دبی می‌توانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

گشت با راننده شخصی

همان‌طور که می‌دانید برای گشت شهری دبی می‌توانید خودرو اجاره کنید؛ اگر به هر دلیلی شرایط رانندگی را ندارید می‌توانید به شرکت‌های اجاره خودرو مراجعه کرده و ساعت‌های مورد نظر خود برای اجاره خودرو را اعلام کنید؛ در صورت وجود راننده آزاد مطابق با برنامه شما می‌توانید خودرو را با راننده شخصی اجاره کنید. با این کار شما برای اجاره خودرو نیازی به ارائه گواهینامه و... نخواهید داشت. درصورتی‌که سفر شما به دبی برای هدفی کاری و برگزاری جلساتی است می‌توانید با اجاره خودرو با راننده شخصی، خود را از استرس رفت‌وآمد دور کنید.

خرید تور گشت شهری دبی

امروزه آژانس‌های مسافرتی زیادی وجود دارند که با برگزاری تور دبی گردی مسافران و توریست‌هایی که به دبی سفرکرده‌اند را با جاذبه‌های این شهر آشنا می‌کنند. این تورها معمولاً یک روزه هستند و سعی دارند در زمانی کم شما را به بهترین مکان‌های دبی ببرند تا شما از سفرتان لذت ببرید. قیمت گشت شهری دبی در آژانس‌های مختلف متفاوت است و به روش‌های رفت‌وآمد شما بستگی دارد.

به‌صرفه‌ترین راه برای بازدید از مکان‌های زیبای دبی استفاده از تور گشت شهری دبی است. اگر شما قصد سفر به دبی را دارید و می‌خواهید سفری خاطره‌انگیز داشته باشید بهتر است قبل از سفر خود برای خرید بلیط تفریحات دبی اقدام کنید. در این قسمت از مقاله شما را با مکان‌هایی که با تور گشت شهری دبی بازدید می‌کنید آشنا می‌کنیم.

  • شهربازی لگولند
  • موشن گیت
  • شهربازی آی ام جی
  • شهربازی مادهش ورلد
  • شهربازی متل پلی
  • پارک آبی آکواونچر آتلانتیس دبی
  • آکواریوم دبی
  • برج خلیفه
  • موزه‌ی دبی
  • مسجد جمیرا

4

کلام آخر

شهر دبی در چند دهه اخیر از هر نظر پیشرفت چشم‌گیری داشته و به یکی از زیباترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان تبدیل‌شده است. مقامات این شهر با مدیریت درست توانسته‌اند اقداماتی انجام دهند که توریست‌های زیادی از سراسر دنیا جذب کنند.

شاید رفت‌وآمد برای مسافران در داخل شهر سخت و پرهزینه باشد به همین دلیل تورهای گشت شهری دبی وجود دارند که برای رفاه بیشتر مسافران در این شهر فعالیت می‌کنند. این تورهای دبی گردی مسافران را با جاذبه‌های موجود و همچنین تاریخ این شهر آشنا می‌کنند. رفت‌وآمد این تورها از راه‌های متفاوتی مانند استفاده از اتوبوس گشت شهری دبی، مینی‌بوس‌ها و ... انجام می‌شود.

تورهای زیادی برای گشت در داخل دبی وجود دارد که یکی از آن‌ها تور بیابان‌گردی دبی است. در شهر دبی به دلیل وجود بیابان‌های گسترده این امکان وجود دارد که مسافران با استفاده از ماشین‌های مخصوص اجاره‌ای بتوانند رانندگی در بیابان را تجربه کنند؛ و در آخر به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید برای اینکه بتوانید تمام جاذبه‌های آنجا را بازدید کنید حتماً از تورهای دبی گردی استفاده کنید که بسیار کم‌هزینه‌تر هستند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.