کد خبر : 50210 / /
/

چگونه برای عید نوروز کارت تبریک درست کنیم؟

در دنیای امروز که فناوری‌های دیجیتال ارتباطات انسانی را متحول ساخته‌اند، کم‌کم شاهد دور شدن از حس گرم و صمیمی روابط میان افراد هستیم. شبکه‌های اجتماعی گوناگون مانند اینستاگرام، واتساپ و تلگرام، اگرچه امکانات جدیدی را برای ارتباط فراهم آورده‌اند، اما در عین حال باعث شده‌اند تا ما تنها دوستان و آشنایان خود را در چارچوب محدود پروفایل و استوری‌های آنلاین مشاهده کنیم.

چگونه برای عید نوروز کارت تبریک درست کنیم؟

 

بیایید کنار هم جمع شویم و با کمک همین دنیای آنلاین، شروع به ساخت کارت‌های پستال شگفت‌انگیز و دل‌انگیز برای دوستان عزیزمان کنیم. راهی تازه برای بیان عواطف، ایجاد خاطرات ماندگار و تقویت روابط گرم انسانی.

 

آموزش درست کردن کارت پستال دیجیتال

ساخت یک کارت پستال زیبا با ایونتی فای تنها در 3 سوت انجام میشود:

سوت اول: **انتخاب طرح**:

پس از ورود به حساب کاربری، از بین قالب‌های موجود در ایونتی فای یک قالب کارت تبریک برای عید نوروز انتخاب کنید. ایونتی‌فای ده ها تا صدها تمپلیت و قالب آماده برای هر مناسبت تدارک دیده که میتوانید از آن‌ها استفاده کنید. تنها بخشی از قالب های آماده ما را برای سال نو میتوانید ببینید.

سوت دوم: **ویرایش یا اضافه کردن متن افکت**:

این مرحله اجباری نیست. شما میتوانید همان قالب آماده را ارسال کنید اما اگر خواستید میتوانید طرح قالب را ویرایش کرده و متن‌ها، تصاویر، رنگ‌ها و سایر عناصر را به سلیقه خود تنظیم کنید. همچنین میتوانید از افکت‌ها و جزئیات گرافیکی برای زیباتر کردن کارت پستالتان استفاده کنید، مثل افزودن متن، موسیقی یا افکت‌هایی مثل کاغذ رنگی و ...

سوت سوم: ** ذخیره و ارسال کارت پستال**:

با ضربه روی گزینه " ذخیره " کارت پستال شما آماده ارسال خواهد شد. حالا میتوانید از طریق کپی لینک کارت یا گزینه های اشتراک گذاری مستقیم کارت پستال ساخته شده خود را به هرکسی که دوست دارید بفرستید!

 

 

چرا برای عید کارت پستال دیچیتال بسازیم؟

مهمترین دلیل ساخت کارت پستال این است که احساس خاص و ویژه‌ای را در دل فرد متقابل ایجاد می‌کند. این احساس می‌تواند روابط را گرم‌تر و صمیمی‌تر کند و خاطرات خوبی را برای هر دو طرف به ارمغان آورد. با اینحال استفاده از ایونتی فای برای ساخت کارت پستال دیجیتال دارای مزایای زیر نیز است:

رایگان: مهم نیست که میخواهید کارت تبریک عید برای خواهر خود بفرستید یا کارت پستال تولد برای دوستتان ارسال کنید. ایونتی فای در هر حالت یک ابزار آنلاین رایگان است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید.

آسان و ساده: محیط کاربری ایونتی فای بسیار ساده و قابل فهم است. بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توانید کارت پستال دلخواه خود را درست کنید.

گزینه‌های متنوع: امکانات متنوعی مانند انتخاب پس‌زمینه، افزودن متن، آیکون، برچسب و عناصر گرافیکی گوناگون در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید کارت پستال‌های جذاب و منحصر به فردی را خلق کنید.

قابلیت اشتراک‌گذاری آسان: پس از طراحی کارت پستال، می‌توانید آن را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا به صورت فایل دانلود کنید و از طریق ایمیل یا دیگر روش‌ها برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایید.

فارسی و بومی: ایونتی فای یک سایت فارسی است که برای کاربران ایرانی بسیار راحت و قابل فهم خواهد بود.

اگر هنوز هم با ساخت کارت پستال مشکل دارید میتوانید پست راهنمای کامل ساخت کارت پستال ما را مشاهده کنید.

ایونتی فای دقیقا چیست؟

ایونتی فای یک پلتفرم دیجیتال است که به کاربران امکان می‌دهد کارت‌های پستال زیبا و جذاب را بخلق و اشتراک بگذارند. این سایت کاربردی و جذاب، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند کارت‌های پستال زیبایی را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خلق کنند و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.