کد خبر : 48855 / /
/

سوئیچ های شبکه از برند سیسکو چه مزایایی دارند؟

سوئیچ های شبکه از برند سیسکو چه مزایایی دارند؟

 

 

سوئیچ های شبکه برند سیسکو چه مزایایی دارند؟ چرا باید برای خرید سوئیچ سیسکو هزینه کنیم؟ یک سوئیچ سیسکو کاربرد فراوانی در حوزه شبکه دارد و نقش بزرگی را در یک شبکه ایفا می کند. این سوئیچ ها را می توان به آسانی به دیگر دستگاه ها و وسایل جانبی وصل کرد و آن دستگاه را به شبکه متصل کرد. این سوئیچ ها می توانند روی ارتباطات بیشتری فعالیت داشته باشند و شبکه بی سیم باکیفیتی را به ما ارائه کنند. اصل کاربرد سوئیچ سیسکو در راه اندازی شبکه های بی سیم است که با کمک آن ها می توان دیوایس های مختلفی را به هم وصل کرد و یک شبکه بی سیم بزرگ را تشکیل داد.

سوئیچ های شبکه از برند سیسکو چه مزایایی دارند؟

به اشتراک گذاری برنامه ها

  • بهبود بهره وری کارکنان
  • امکان دسترسی کارکنان به برنامه های تجاری را فراهم کنید

 مسیریابی و سوئیچینگ همچنین می تواند دسترسی به برنامه های کاربردی پیشرفته را فراهم کند و خدماتی مثل صدای IP، ویدئو کنفرانس و شبکه های بی سیم را فعال کند. با یک سوئیچ سیسکو همچنین امکانی فراهم خواهد شد. استفاده از فناوری های مسیریابی و سوئیچینگ به کارکنان شما، حتی آن هایی که در مکان های مختلف قرار دارند، اجازه می دهد تا به همه برنامه ها، اطلاعات و ابزارهای تجاری شما دسترسی برابر داشته باشند. اتصال همه افراد به ابزارهای مشابه می تواند بهره وری کارکنان را افزایش دهد.

افزایش خدمات مشتری

  • بهبود پاسخگویی مشتری
  • دسترسی آماده به اطلاعات مشتری را فراهم کنید

یک شبکه پاسخگو و قابل اعتماد یک ضرورت مطلق برای دسترسی سریع کارکنان به اطلاعات مشتری است و آن ها را قادر می سازد تا به سرعت و هوشمندانه پاسخگوی نیازهای مشتری باشند. مشتریان امروزی هر زمان که با کسب وکار شما سروکار دارند، چه از طریق تلفن، ایمیل یا در یک وب سایت، انتظار پاسخ سریع و خدمات شخصی سازی شده رادارند. 

16

 تسریع در دسترسی به اطلاعات

  • آنچه در سراسر کسب وکار شما اتفاق می افتد را مرور کنید
  • مدیریت کارآمد اطلاعات

اطلاعات دقیق و به موقع برای اتخاذ تصمیمات تجاری محتاطانه ضروری است. مسیریابی و سوئیچینگ امکان دسترسی عالی به اطلاعات کسب وکار در زمان واقعی را فراهم می کند و مبنایی مناسب برای تصمیم گیری مؤثر فراهم می کند.

کاهش هزینه های عملیاتی

  • دسترسی به اینترنت پرسرعت را فراهم کنید
  • تجهیزات اداری را برای کاهش هزینه ها به اشتراک بگذارید

یک شبکه قابل اعتماد همچنین می تواند با کسب وکار شما رشد کند و شمارا از جایگزینی آن با افزایش نیازهایتان بازدارد. فناوری های مسیریابی و سوئیچینگ می توانند تأثیر مثبتی بر سود شما داشته باشند. با به اشتراک گذاشتن تجهیزات، مثل چاپگرها و سرورها، و خدماتی مثل دسترسی به اینترنت، در هزینه ها صرفه جویی می کنید. 

فعال کردن اتصالات از راه دور

  • کار را از هرجایی انجام دهید
  • دسترسی ایمن از راه دور را برای کارکنان دورکار را فراهم کنید

با اتصال از راه دور از طریق VPN، کارمندان می توانند به طور ایمن به منابع و ابزارهای شرکت دسترسی داشته باشند و با بهره وری بیشتری کار کنند. این هم یکی از کاربردهای مهم سوئیچ سیسکو به حساب می آید. امروزه روش کار شرکت ها و سازمان ها تغیر کرده است. گروه های مجازی و کارمندان از راه دور همگی نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات در هر زمان دارند. کسب وکارهای مدرن به شبکه هایی نیاز دارند که بتوانند کارمندان، تأمین کنندگان، شرکا و مشتریان را بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در سراسر جهان، به یکدیگر متصل کنند. 

بهبود امنیت

  • از اطلاعات تجاری ارزشمند محافظت کنید
  • ریسک را کاهش دهید 

با نصب یک راه حل شبکه ای با سوئیچ ها و روترها، می توانید از داده های تجاری ارزشمند محافظت کنید. به عنوان مثال، روترها می توانند شبکه شمارا با فایروال داخلی و سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS) محافظت کنند. همچنین نرم افزار تخصصی که داده های دریافتی را بررسی می کند و در برابر حملات محافظت می کند. از آنجایی که اتصالات اینترنت پرسرعت همیشه روشن است، امکان دارد در برابر تهدیدات امنیتی آسیب پذیر باشید. ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، حملات اینترنتی، حملات ایمیلی و دیگر نگرانی های امنیتی خطرات واقعی و جدی می باشند. 

 

 

در این مطلب سعی کردیم به سوال سوئیچ های شبکه از برند سیسکو چه مزایایی دارند؟ پاسخ دهیم؛ نظر شما چیست؟ شما چه دلیلی برای خرید سوئیچ سیسکو دارید؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.