کد خبر : 48293 / /
/

5 تا از بهترین صرافی‌های خارجی برای ایرانیان

5 تا از بهترین صرافی‌های خارجی برای ایرانیان

 

 

صرافی‌های بین‌المللی متمرکز و غیرمتمرکز بسیاری وجود دارد که می‌توان برای معامله ارزهای دیجیتال از آن‌ها استفاده کرد. اگرچه قوانین کلی معامله در صرافی‌ها شبیه به هم است، اما هر صرافی قوانین و شرایط احراز هویت مختص به خود را دارد. با توجه به اینکه کشور ما در لیست تحریم قرار دارد، شناسایی پلتفرم‌های معاملاتی مناسب برای کاربران ایرانی اهمیت بالایی دارد. در ادامه قصد داریم 5 مورد از بهترین صرافی‌های خارجی برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم. اگر خواهان خرید تتر بدون احراز هویت هستید یا می‌خواهید تتر را به آسانی خریداری کرده و سپس آن را برای خرید سایر ارزهای دیجیتال در یک صرافی مناسب خرج کنید، می‌توانید با ما همراه شوید تا آنچه در این زمینه لازم است را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

معرفی 5 صرافی برتر خارجی برای ایرانیان

برخی از صرافی‌های خارجی از اعتبار بالایی برخوردار بوده و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. در این بخش صرافی‌های برتر خارجی برای ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد:

صرافی بینگ ایکس (BingX)

صرافی بینگ ایکس به‌عنوان یک صرافی متمرکز، فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد. این صرافی که چندین شعبه از شرق آسیا تا کانادا دارد، بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال مختلف را در پلتفرم خود لیست کرده است. ویژگی‌های برتر بینگ ایکس برای کاربران ایرانی عبارتند از:

  1. امکان ورود بدون نیاز به فیلترشکن به اپلیکیشن بینگ ایکس 
  2. امکان انجام معامله مشتقات
  3. کارمزدهای پایین‌تر به نسبت سایر صرافی‌ها
  4. رابط کاربری ساده
  5. امکان دریافت پشتیبانی به زبان فارسی
  6. امکان انجام معامله ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای فارکس

ویژگی‌های فوق سبب شده‌اند تا کاربران ایرانی تمایل زیادی به استفاده از صرافی بینگ ایکس داشته باشند؛ اما امکان واریز ریالی در این صرافی وجود ندارد؛ به همین خاطر کاربران ایرانی برای خرید اولیه تتر و سایر رمز ارزهای پایه، از صرافی‌های ایرانی مانند اکسبیتو استفاده می‌کنند. 

صرافی مکسی (MEXC)

صرافی مکسی نیز فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرده و بخاطر پشتیبانی از ۱۶۱۰ ارز دیجیتال، از این حیث رکورد‌دار است. دیگر ویژگی‌های صرافی مکسی عبارتند از:

  1. امکان ورود بدون نیاز به فیلترشکن به سایت و اپلیکیشن مکسی 
  2. پشتیبانی از زبان فارسی
  3. دارای کارمزد صفر برای معاملات اسپات

اگر شما خواهان خرید ارزهای دیجیتال خاصی هستید که ممکن است در دیگر صرافی‌ها لیست نشده باشند، می‌توانید آن‌ها را در مکسی پیدا کرده و مورد معامله قرار دهید. 

صرافی کوینکس (CoinEx)

صرافی کوینکس فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرده و یکی از بهترین صرافی‌های رمز ارزی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته می‌شود؛ به طوری‌که بیش از ۵۰ درصد ترافیک‌های ورودی به این صرافی را کاربران ایرانی تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید که امکان خرید تتر بدون احراز هویت در این صرافی وجود دارد. دیگر ویژگی‌های برتر کوینکس عبارتند از:

  1. امکان ورود بدون نیاز به فیلترشکن به سایت و اپلیکیشن کوینکس
  2. امکان برداشت تا سقف 10 هزار دلار بدون احراز هویت 
  3. پشتیبانی از زبان فارسی
  4. حجم معاملات بالا

با توجه به اینکه امکان خرید تتر بدون احراز هویت در کوینکس وجود دارد، افرادی که کارت‌های اعتباری خارجی دارند، می‌توانند بلافاصله برای خرید تتر از کوینکس اقدام کنند؛ در غیر این صورت برای خرید تتر باید روی صرافی‌های ایرانی حساب کرد. 

2

 

صرافی اوکی ایکس (OKX)

صرافی اوکی ایکس فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرده و اگرچه استفاده از آن برای کاربران ایرانی مجاز نیست، اما با استفاده از فیلترشکن و تغییر آی‌پی می‌توان از خدمات آن استفاده کرد. یکی از دلایل محبوبیت اوکی ایکس برای برخی از کاربران ایرانی، کارمزد معاملاتی پایین آن (۰.۱۰%) و فرصت‌های استیکینگ با بهره بالا است. ویژگی‌های برتر این صرافی عبارتند از:

  1. پشتیبانی از بیش از 700 ارز دیجیتال
  2. معاملات لحظه‌ای
  3. دارای کمترین کارمزد در بین صرافی‌های از دیجیتال

اگر به دنبال یک پلتفرم مناسب با کارمزد پایین برای انجام معاملات خود هستید، می‌توانید با تغییر آی‌پی خود، وارد صرافی اوکی ایکس شده و از خدمات آن بهره بگیرید. 

صرافی گیت (Gate.io)

صرافی گیت از سال 2013 آغاز به کار کرده و بیشتر بخاطر اجباری نبودن فرآیند احراز هویت برای کاربران ایرانی جذابیت دارد. صرافی گیت از بیش از 1400 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های برتر این صرافی عبارتند از:

  1. پشتیبانی از انواع معاملات اسپات، مارجین، آپشن، فیوچرز و سایر قراردادهای مشتقه
  2. دارای پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته
  3. قابل استفاده بدون تغییر آی‌پی برای کاربرانی ایرانی 

گاهی اوقات ممکن است نتوان با آی‌پی ایرانی از صرافی گیت استفاده کرد؛ بنابراین بهتر است محض احتیاط با تغییر آی‌پی وارد این صرافی شوید. 

 

اگر شما تتر داشته باشید، می‌توانید از هر صرافی خارجی برای خرید سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید، اما با توجه به نبود امکان واریز ریالی برای خرید تتر در صرافی‌های خارجی، باید تتر را از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید. خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی‌های ایرانی امکان‌پذیر نیست، اما صرافی ایرانی اکسبیتو مراحل احراز هویت آسانی دارد که در عرض یک دقیقه می‌توان آن را طی کرد. همچنین امکان خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال در اکسبیتو با کمترین قیمت و پایین‌ترین کارمزد فراهم شده است. پس همین حالا می‌توانید برای خرید تتر لحظه‌ای از اکسبیتو اقدام نمایید. 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.