کد خبر : 48266 / /
/

خرید سولفات نقره آزمایشگاهی

خرید سولفات نقره آزمایشگاهی

 

در این مقاله می خواهیم یکی دیگر از محصولات شیمیایی پرکاربرد در آزمایشگاه، یعنی سولفات نقره را به شما معرفی نماییم. از بهترین برند هایی که شما می توانید برای این محصولات شیمیایی مشاهده نمایید، شامل: برند سیگما آلدریچ و برند مرک می باشد. از این رو زمانی که شما می خواهید به خرید این محصولات بپردازید بهتر است که به برند آن توجه کنید. با خرید محصولات از این برند، هرگز نگران ناخالصی و غیر اصل بودن آن ها نخواهید بود. شما می توانید به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی به خرید این ماده بدون هیچگونه محدودیتی از دایا اکسیر بپردازید. از آنجایی که مراجعه حضوری به فروشگاه ها می تواند بسیار زمانبر و گاها به علت فاصله ی زیاد هزینه بر باشد. خرید اینترنتی محصولات شیمیایی کاملا مقرون به صرفه است. فروش مواد آزمایشگاهی باید به صورت حرفه ای انجام شود، لذا به شما توصیه می نماییم که حتما به فروشگاه مورد نظر توجه کافی را داشته باشید.

 

معرفی سولفات نقره

به طور کلی سولفات نقره، یک ماده ی جامد به شکل بلور بوده و رنگ آن خاکستری است. البته ما می ‌توانیم رنگ این ماده را به صورت تناژ بین سفید تا خاکستری مشاهده نماییم. این محصول از بلور های کوچک، بی ‌رنگ و براق تشکیل شده است که می ‌توان آن را یک نوع پودر کریستالی نامید. این پودر کریستالی دارای ۶۹ درصد نقره می ‌باشد. اگر این ماده را در معرض نور خورشید قرار دهیم، رنگ آن کاملاً خاکستری خواهد شد. این ماده در الکل نا محلول بوده و در آب گرم به صورت محلول دیده می شود. همچنین می ‌تواند دارای قدرت اکسید کنندگی باشد. لذا از بسیاری از آزمایشگاه و صنایع شیمی دارای کاربردی فراوان می باشد.

دایا اکسیر

 

کاربرد های معروف این ماده

از جمله مهم ‌ترین کاربرد هایی که ما می ‌توانیم برای سولفات نقره نام ببریم، می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود نمود:

سولفات نقره یک جایگزین بسیار مناسب و بی ‌رنگ برای نیترات نقره می ‌باشد.

این ماده به صورت رایج در صنایع پزشکی و همچنین آزمایشگاه‌ های مختلف استفاده خواهد شد.

از این ماده در راستای تصفیه آب نیز استفاده می ‌کنند.

همچنین باید بدانید که این ماده یک کاتالیزور بسیار عالی است.

این ماده علاوه بر اهدافی که در بالا به آن اشاره نمودیم، دارای اهداف دارویی نیز می ‌باشد. به این صورت که آن را یک ضد باکتری بسیار مناسب می ‌دانند.

از آنجایی که سولفات نقره، یک ضد باکتری قوی می‌ باشد در زمانی که می ‌خواهند زخم‌ های عمیق را پانسمان نمایند، بانداژ آن را به این ماده آغشته می‌ کنند. همچنین در ادامه جدول تهیه شده است که مشخصات این ماده را در آن ذکر نموده‌ ایم. از این رو شما می ‌توانید با نگاهی به این جدول به راحتی برخی از اطلاعات لازم را در رابطه با این ماده به دست آورید.

 

سولفات نقره

نام فارسی

Silver sulfate

نام لاتین

Ag2so4

فرمول شیمیایی

311.80

وزن مولکولی

بازه ی دمایی 2 تا 30 درجه ی سانتی گراد

شرایط نگهداری این ماده

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.