کد خبر : 48039 / /
/

تصادف مرگبار به دلیل بی دقتی عجیب امداد خودرو تقلبی +عکس

ساعاتی پیش تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتی زنجان تبریز رخ داده که جان چندین تن از هموطنان را به خطر انداخته و تعدادی از مسافرینی که در حال تردد از این مسیر بودند را راهی بیمارستان کرده است.

تصادف مرگبار به دلیل بی دقتی عجیب امداد خودرو تقلبی +عکس

 

 

علت وقوع این حادثه، رها شدن خودروی سانتافه‌ای که به علت نقص فنی به وسیله خودروبر در حال انتقال به تعمیرگاه بوده است گزارش شده.

شرح ماجرا به این صورت است که خودروی سانتافه پلاک تهران در میانه جاده زنجان تبریز دچار نقص فنی شده و صاحب خودرو که به ناچار مجبور به ایست در کنار جاده می‌شود با امداد خودرو تماس گرفته تا بتواند از خدمات آن استفاده کند و پس از تماس ایشان با امداد خودرو، امداد کاران اعزام شده می‌گویند که مشکل خودرو در محل رفع نشده و باید خودرو را به اولین تعمیرگاه منتقل کنند و پس از حمل خودرو با خودروی امداد پس از طی مسافت کوتاهی، به دلیل سرعت بالای ماشین امداد، سانتافه از خودروی امداد جدا شده و به خودروهای دیگر مانند تیبا، پرشیا، ام وی ام و ... در جاده اصابت می‌کند و در نهایت پس از برخورد با کامیونی از حرکت بازمی‌ایستد و همین اتفاق باعث شد تا جان چندین تن از همشهریان به خطر افتاده و بسیاری از آن‌ها به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شوند و در حال حاضر وضعیت تعدادی از مسافران وخیم گزارش شده است.

پس از شنیدن حادثه از زبان بومیان حاضر در محل به سراغ رئیس پلیس محور زنجان تبریز رفته تا گزارش اصلی این حادثه را از زبان ایشان بشنویم.

رئیس پلیس محور زنجان به تبریز پس از تایید ماجرا بیان کردند:

صاحب خودروی سانتافه از تهران به تبریز از جاده زنجان به تبریز در حال سفر بودند و برای انجام کار اداری این مسیر را طی می‌کردند که در میانه راه متوجه اشکال در خودرو شده و پس از تماس با امداد خودرو چنین اتفاق ناگواری برایشان پیش آمده است و نکته حائز اهمیت این است که این هموطن برای رفع مشکل خودرو از امداد خودرو معتبری استفاده نکرده و همین موضوع باعث شده تا چنین حادثه‌ای جان چندین هموطن را به خطر بیندازد.

ایشان در ادامه ذکر کردند که:

این اولین باری نیست که شاهد چنین اتفاقی در این مسیر هستیم و همیشه امداد خودروهای تقلبی به جای رفع مشکل مردم باعث صدمه و خسارات بسیاری به آن‌ها نیز شده‌اند و به همین دلیل ما به تمامی هموطنانی که قصد دارد از مسیر مواصلاتی زنجان تبریز سفر کنند اخطار می‌دهیم که گول امداد خودروهای تقلبی را نخورند و قبل از شروع سفر خود شماره امداد خودرو زنجان تبریز  با مدیریت منوچهر بهرامی را در تلفن همراهشان ذخیره کرده و یا آن را بر روی کاغذ یادداشت کرده و در کنار سایر مدارک خودرویشان به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند از خدمات ایمن و مطمئن امداد خودرو منوچهر بهرامی، بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان استفاده کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.