کد خبر : 47599 / /
/

اسباب کشی آسان در مازندران با باربری بارتازان

اسباب کشی آسان در مازندران با باربری بارتازان

 

اسباب کشی فرایندی است برای جابجایی اسباب از محلی به محل دیگر، که در این روند باید اثاثیه را بسته بندی و جابجا کرد و از مکانی به مکان دیگر آنها را انتقال داد. شاید خیلی‌ها از بابت اینکه چگونه این همه اسباب را سالم و راحت جابجا کنند نگران باشند. برای اینکه بتوانید این فرایند را به آسانی و بدون نگرانی و مشکلی به اتمام برسانید باید از چند هفته قبل به صورت جدی برنامه ریزی کنید. در ادامه با باربری بارتازان در مورد اسباب کشی آسان و راه‌هایی که باعث می‌شود این روند بدون مشکل به اتمام برسد با شما همراه خواهیم بود.

نکات مهم در مورد اسباب کشی آسان

هر کسی اگر یک بار هم فرآیند اسباب کشی را تجربه کرده باشد، قطعا به دنبال آن است که برای دفعه بعدی فرآیند ساده تری داشته باشد. از این رو نکات زیر می تواند به شما برای داشتن یک اسباب کشی آسان و بی دردسر کمک شایانی نماید:

تقسیم وظایف جهت آسان شدن اسباب کشی

جهت اسباب کشی باید وسایل را درون کارتن قرار داده و بسته‌بندی کنید، آن‌ها را چسب بزنید و جابجا کنید. لذا همه این کارها را نمی‌تواند یک نفر انجام دهد و با تقسیم کارها، هر کسی عهده دار کاری می‌شود. در اینصورت از خسته شدن یک نفر جلوگیری خواهد شد. 

دور انداختن وسایل اضافی

در حین جابجایی وسایل توجه کنید وسایلی که بلااستفاده هستند و استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود را دور بریزید. بنابراین اگر خانه شما کوچک است و فضای کافی را در اختیار ندارید دیگر نگران کمبود جا نخواهید بود. همچنین حین بسته بندی، جابجایی و حمل نیز کار شما راحت‌تر خواهد شد. اگر وسایل شما نیاز شخص دیگر را رفع می‌کند، می‌توانید آن‌ها را اهدا کنید یا به عنوان وسایل دست دوم آنها را به فروش برسانید. 

بسته‌بندی بسیاری از ظروف شکستنی

اگر اسباب شما شکستنی هستند بهتر است آن‌ها را در کارتن‌های ضخیم و محکم بسته‌بندی کنید و درب کارتن را با چسب ببندید و می‌توانید با طناب دور کارتن را محکم ببندید. در میان این ظروف نیز می‌توانید روزنامه یا پارچه یا دستمال کاغذی بگذارید تا در حین برخورد با هم دچار شکستگی نشوند.

تا دو هفته پیش از اسباب کشی مواد غذایی خرید نکنید. 

دقت کنید برای اینکه مواد غذایی شما که داخل یخچال هستند خراب نشوند تا دو هفته پیش از اسباب کشی مواد غذایی نخرید. سعی کنید مواد غذایی داخل یخچال را نیز در این دو هفته مصرف کنید. خرید مواد غذایی را به بعد از اسباب کشی و چیدن وسایل موکول کنید.

نصب وسایل لازم پیش از چیدمان اسباب

پیش از چیدن اسباب توجه کنید ابتدا یخچال را نصب کنید و فورا خوراکی‌ها را داخل آن قرار دهید تا از خراب شدن آن‌ها جلوگیری شود. سپس اجاق گاز را نصب کنید تا بتواند جهت رفع خستگی چایی دم و میل کنید و شام یا ناهار را آماده کنید. همچنین دقت کنید اگر در زمستان اسباب کشی می‌کنید وسایل گرمایشی را و اگر در تابستان جابجا می‌شوید وسایل سرمایشی را نصب کنید. همچنین یخچال را باید یک روز پیش از اسباب کشی از برق بکشید. 

تمیز کردن خانه جدید پیش از اسباب کشی

پیش از جابجایی اسباب، خانه جدید را تمیز کنید و یک خانه تکانی اساسی کنید تا بعد از انتقال اسباب به آنجا، خانه برای چیدن آماده باشد. در اینصورت به طور کامل خانه را گردگیری کنید و سرویس‌های بهداشتی را شستشو داده و تمیز کنید. همچنین کف ساختمان را جارو کنید و شستشو دهید و سقف را گردگیری کنید.

بسته‌بندی لوازم آرایشی 

لوازم آرایشی را داخل کیف کوچک یا پلاستیک قرار دهید و به گونه‌ای آن‌ها را بسته‌بندی کنید تا جابجا نشوند. در اینصورت لوازمی مانند پنکیک که حین تکان خوردن از هم پاشیده می‌شوند را به خوبی در کیف کوچک بسته‌بندی کنید تا تکان نخورند.

قراردادن بشقاب‌ها به شکل عمودی 

بشقاب‌ها را به شکل عمودی داخل کارتن بگذارید و لا به لای آنها دستمال کاغذی یا پارچه یا روزنامه بگذارید تا از جابجا شدن و آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری شود. 

بسته‌بندی چاقوها و وسایل تیز

چاقو و دیگر وسایل تیز را داخل پارچه بپیچید و آن‌ها را با قاشق و چنگال داخل قابلمه قرار دهید و بسته‌بندی کنید تا به وسایل آسیب وارد نکنند. 

اول وسایل سنگین را جابجا کنید

حین جابجایی اسباب توجه کنید که اول وسایل سنگین را جابجا کنید و ابتدا این وسایل را داخل خودرو قرار دهید و وسایل سبک را بر روی آنها بگذارید. هر باربری با تجربه ای که خدماتی همچون اثاث کشی ساری را ارائه می دهد باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد. این مورد در رابطه با ارائه خدمات باربری ساری بارتازان نیز صادق است.

عکس گرفتن از اتصالات لوازم برقی

برای اینکه بعد از اسباب کشی بتوانید خودتان به راحتی سیم‌های وسایل برقی را وصل کنید از سیم‌هایی که به این وسایل نصب شده‌اند، عکس بگیرید. مثلا به کامپیوتر کابل‌های زیادی وصل شده‌اند، با عکس گرفتن از اتصالات، خودتان می‌توانید بعد از چیدن وسایل به عکس نگاه کنید و بر اساس آن وسایل را به سیم‌ها اتصال دهید. 

استفاده از محفظه وسایل

وسایلی مانند ساک، چمدان و لباسشویی دارای محفظه هستند و بهتر است از این محفظه‌ها استفاده کنید و وسایل را به جای بسته‌بندی کردن داخل آن‌ها قرار دهید. مثلا لباس‌ها را داخل چمدان، ساک و محفظه لباسشویی بگذارید. 

داشتن نظم در بسته بندی وسایل

در بسته بندی وسایل، اسباب هر اتاق و هر بخش از خانه را به صورت جدا کارتن کنید. مثلا اسباب هر کابینت را جدا در یک کارتن قرار دهید و لباس‌های هر قسمت از کمد را به صورت جداگانه کارتن کنید.

طریقه حمل وسایل گران قیمت

وسایل گران قیمت مانند طلا و اسناد را داخل کیف خود گذاشته و کیف را خودتان جابجا کنید و هرگز آن‌ها را از خود دور نکنید.

حواستان به وسایل حساس باشد. 

وسایلی که بر روی آن‌ها حساس هستید یا اسبابی که در معرض آسیب هستند، مانند گل‌های طبیعی را خودتان با خودرو شخصی جابجا کنید یا در پایان جابجایی، آن‌ها را با دقت حمل کنید تا آسیب نبینند. 

شستشو و تمیز کردن وسایل

اسباب را پیش از بسته‌بندی و جابجایی با دستمال تمیز کنید و اگر قابل شستشو هستند آن‌ها را بشویید تا در زمان چیدن دیگر نیازی به تمیز کردن آن‌ها نباشد. مثلا قالی و موکت‌ها، پتو، ملحفه، بخاری و غیره را شستشو دهید تا حین چیدن در منزل جدید تمیز باشند.

اسباب کشی آسان را با باربری بارتازان تجربه کنید

همانطور که در مقاله عنوان شد در صورت رعایت تمام موارد اعلام شده در طول مقاله، شما می توانید یک اسباب کشی آسان را تجربه نمایید. در کنار تمام این موارد باید دقت داشته باشید که اصلی ترین عاملی که می تواند یک تجربه منحصر به فرد برایتان خلق نماید، انتخاب یک باربری مناسب است. شرکت باربری بارتازان، با بیش از ده سال فعالیت، ارائه دهنده تخصصی تمام خدمات مرتبط با باربری مازندران می باشد. این باربری با استفاده از کادری مجرب و متعهد می تواند همراهی مناسب برای تجربه یک اسباب کشی آسان برای شما باشد. برای استفاده از خدمات و همچنین دریافت مشاوره رایگان می توانید به صورت تمام وقت با شماره 09117431206 تماس گرفته و یا به آدرس سایت https://bartazan.com مراجعه نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.